Giriş yapmadınız.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

201

Wednesday, 18.08.2010, 23:29

ossun ben yinede çok yaşayam kıs aşkola gerimi alıon lafını tzz
seni aşkıma diecem :P

Kararlıyım

Orta Düzey

  • "Kararlıyım" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 212

Kayıt tarihi: Mar 1st 2009

  • Özel mesaj gönder

202

Wednesday, 18.08.2010, 23:29

avatarını sevmedim

değiştiremiyorum ama ;(

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

203

Wednesday, 18.08.2010, 23:30

ya neden attınız beni :box:

avatarını sevmedim


Ben cok güldüm bu avatara ama bence sevimli :D
bana soran olmadi ama son mesaj davasi :P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

204

Wednesday, 18.08.2010, 23:41

ossun ben yinede çok yaşayam kıs aşkola gerimi alıon lafını tzz
seni aşkıma diecem :P


Tabiki hayir bebemm cok saglikli,huzurlu,mutlu mesut iste hepsinden karisik yasa :kkiss:
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

205

Wednesday, 18.08.2010, 23:43

o kadarmı tzz



son olam die bu kadar döktürüon sanmaki yiyoz tzz

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

206

Wednesday, 18.08.2010, 23:44

kizzzz son mesaj zaten benimdi öyle olarmi hec
ee bide Efeli yasa :D
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "<<berdush>>" bir erkek

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

207

Wednesday, 18.08.2010, 23:45

:kdil: :ksinir: :kagla: :kutan: :kkahkaha: :kaptal: :ksikayet: :küzgün: :kgöz: :kyorgun: :kcool: :kdalgin: :kkiss: :ktamam: :kbravo: :ksekil: :ksevgi: :1kizhayir: :1kizyandan: :1kizbalik: :1kizçak: :1kizçak:

bayanlara smileyler yeni cikti firindan taze taze :P
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

208

Wednesday, 18.08.2010, 23:46

yoh bu gece benim beyin canı kavga istiyi :gelgel:

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

209

Wednesday, 18.08.2010, 23:48

ayy bilek nerelerde yaa
o sacli smiley istiyodu hep
bakin artikin erkek smileylerindede sac var >>> :gelgel: :çakçak: <<<
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

  • "<<berdush>>" bir erkek

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

210

Wednesday, 18.08.2010, 23:51

yoh bu gece benim beyin canı kavga istiyi


Hazirim kavgaya,gelsene :gelgel: :gelgel: :P :P
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.

*Ebru*

Stajyer

  • "*Ebru*" bir kadın
  • "*Ebru*" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 138

Kayıt tarihi: Jul 4th 2009

  • Özel mesaj gönder

211

Wednesday, 18.08.2010, 23:59

ama hepiciğinizin meydani bos bulmus oldugunuzu gordum
daldim :kbravo:

son mesaj benim bikerem :kagla:

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

212

Thursday, 19.08.2010, 00:09

Ben burdayim hala :P
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

213

Thursday, 19.08.2010, 14:16

hani nerdesin ayçinim göremiom ben seni :P

214

Thursday, 19.08.2010, 14:19

cekil canım benim sıra büyüklerde :)))
Saygım adabımı aştı bu gece.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

215

Thursday, 19.08.2010, 14:20

ne güsel bi kaç saat sonda kalıp keyfini çıkarcaktım nie geldünkü tzz


neysem diretem ben yinede :P

216

Thursday, 19.08.2010, 14:27

:))))))))
Saygım adabımı aştı bu gece.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

217

Thursday, 19.08.2010, 14:28

yine yazsammı acep :P

218

Thursday, 19.08.2010, 14:30

eylemmmmmmmmm cnm kızdırma :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

219

Thursday, 19.08.2010, 14:31

:gelgel: kızarsan nolur :P:P

220

Thursday, 19.08.2010, 14:32

seni efeye vermeyiz canım :))) alaturkadan kız almak kolay mı :))
Saygım adabımı aştı bu gece.