Giriş yapmadınız.

1

Saturday, 14.08.2010, 18:05

flacast-fcp-tema-sarmasdolas

ekintoprak belirtilen dosyaları ekledi:
  • sarmasdolas.fcp (246 Byte - 300 defa indirildi - en son: 16.06.2026, 12:12)

2

Saturday, 14.08.2010, 18:06

emeğinee ellerinee sağlıkk abiii güzell çalısmaa olmuss paylasımm ıcınn tesekkurler !!

33turker33

Profesyonel

  • "33turker33" bir erkek

Mesajlar: 926

Kayıt tarihi: Jun 10th 2010

Konum: Peine

  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 14.08.2010, 18:13

emegine ve eline saglık abi cok güzel hos tema yapmısın paylasim icin tsk :thumbup:

4

Saturday, 14.08.2010, 18:17

emegine saglik lem süper olmuss simarma sakin :D soyhacanim basarilarin devamini dilerim sokolatam :D

5

Saturday, 14.08.2010, 18:19

emeğine sağlık paylaşım için teşekkürlerrr çok güzelll bir tema olmuş

6

Saturday, 14.08.2010, 18:21

tüm yorumlara tsk ( vallaa simarmiyorum kelebek ablaa ask olsun ):)))30 dk :D

7

Saturday, 14.08.2010, 18:22

bu arada radyoyaa giremiyorumm

  • "Caysekeridamla" bir kadın

Mesajlar: 106

Kayıt tarihi: Aug 4th 2009

Konum: Germany

  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 14.08.2010, 18:23

PAYLASIM ICIN TSK LER EMEGINE SAGLIK

9

Saturday, 14.08.2010, 18:25

buarada niye giremiyon radyoya soyhacanim helal sana 30 dk :)

10

Saturday, 14.08.2010, 18:28

vallaa bilmiyorum abacanimcigerparesi sorun bnim baglantida sanirim 1024 3 kisi kullanincaa kepiyoo:D

11

Saturday, 14.08.2010, 18:29

filiz ablada kontrole gelmiss :))

12

Saturday, 14.08.2010, 18:30

caysekeridamla tsk ederim beyenmenise sevindim

13

Saturday, 14.08.2010, 18:32

lem soyhacanim abla onayliycak elbet kontro etsin du eleme :D gel dark yaptik

14

Saturday, 14.08.2010, 18:32

tsk ederim rize güzeli beyenmenise sevindim

15

Saturday, 14.08.2010, 18:34

giremiyorum ablaa:(( ben cikim anam asagidan cemkiriyoo :)) aeo

16

Saturday, 14.08.2010, 18:35

tamam abam iyi gezmeler sana annene slmlar ellerinden öp görüsürüz :)

M@v!s

Profesyonel

  • "M@v!s" bir kadın

Mesajlar: 1,344

Kayıt tarihi: Aug 14th 2010

  • 1461424
  • Özel mesaj gönder

17

Saturday, 14.08.2010, 18:42

EmekLerine o güzeL yüreğine sagLık kardeşimin Çok hoş oLmuş
Her şey ALLah'tan, O gerekeni yapar dediLer..Bende kimini Emanet, kimini havaLe ettim..ツツ

Mesajlar: 174

Kayıt tarihi: May 26th 2010

  • Özel mesaj gönder

18

Saturday, 14.08.2010, 18:43

toprak radyoya giremiyorum teman cok güzel olmus ellerine saglik bitter sokolatandan ummahhhhhhh :love:
GeLmE ArTıK GüL MeVsİmİ BeN gÜLLeRe KüStÜm.....

19

Saturday, 14.08.2010, 18:47

emeginize saglik paylasim icin tsekkürler

20

Saturday, 14.08.2010, 18:56

cok hos olmus..emeginize saglik..