Giriş yapmadınız.

21

Friday, 13.08.2010, 19:00

PAYLASIM İÇİN TŞKLERR....

denizlerde

Orta Düzey

Mesajlar: 403

Kayıt tarihi: Jul 29th 2008

Konum: ISTANBUL

  • Özel mesaj gönder

22

Saturday, 14.08.2010, 02:20

ahh ahhh ..illa yorum yaptırcaksın:)) yine simetri dicem sonuna kadar simetri dicemm:)) temiz bir çalışma olmuş..ama neden fontlara özen göstermedin..yine netlik pek yok..şu temalara napıyosun anlamadım gitti..ama göze hoş geliyor..yılmak yok yola devam..emegine saglık canımm..basarılar..

23

Saturday, 14.08.2010, 03:11

emeğine sağlık paylaşım icin tskler

24

Saturday, 14.08.2010, 05:34

tskler yorumlariniz icin... deniz ablamm yine simetri yine font hatalari:))ahh ahhh banaa bi duzeltemedim bu simetir hatalarimi uzun bi ara verdim photoshop calismalarima bundan kaynaklaniyor unutmusum diyebilirim photoshopu en kisa zamanda bu hatalarimi duzeltecem ablamm ins .

25

Saturday, 14.08.2010, 11:36

emeginize saglik paylasin icin tskler

26

Sunday, 15.08.2010, 21:18

cok zarif ve nefis calisma olmus.tbrkelr :thumbup:
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]