ahh ahhh ..illa yorum yaptırcaksın

) yine simetri dicem sonuna kadar simetri dicemm

) temiz bir çalışma olmuş..ama neden fontlara özen göstermedin..yine netlik pek yok..şu temalara napıyosun anlamadım gitti..ama göze hoş geliyor..yılmak yok yola devam..emegine saglık canımm..basarılar..