Giriş yapmadınız.

33turker33

Profesyonel

  • "33turker33" bir erkek
  • Konuyu başlatan "33turker33"

Mesajlar: 926

Kayıt tarihi: Jun 10th 2010

Konum: Peine

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 12.08.2010, 22:48

FLATCAST FCP TEMA-(Milli Takım)-Beşiktaş-Galatasaray-Fenerbahçe Tema)By.TüRKeR







33turker33 belirtilen dosyaları ekledi:
  • milli-takim.fcp (472 Byte - 363 defa indirildi - en son: 22.12.2024, 18:25)
  • besiktas.fcp (469 Byte - 404 defa indirildi - en son: 16.06.2026, 09:04)
  • galatasaray.fcp (473 Byte - 337 defa indirildi - en son: 20.05.2025, 03:36)
  • fenerbahce.fcp (17.1 kB - 558 defa indirildi - en son: 20.03.2025, 06:40)

2

Friday, 13.08.2010, 00:50

Emeginize saglik.Paylaşım için tşkler

3

Friday, 13.08.2010, 00:55

paylasim icin tskler

4

Friday, 13.08.2010, 01:00

Emeğinee Ellerinee Sağlıkk Abimm Süperrr Olmuslarrr Paylasım Icınn Tesekkurler !!

5

Friday, 13.08.2010, 01:41

uy harika ama en güzeli BJK :))

33turker33

Profesyonel

  • "33turker33" bir erkek
  • Konuyu başlatan "33turker33"

Mesajlar: 926

Kayıt tarihi: Jun 10th 2010

Konum: Peine

  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 13.08.2010, 03:58

Tsk ederim yorumlar için,Evet bencede en güzel Beşiktaş abla :)

7

Friday, 13.08.2010, 08:12

eline emegine saglık ablam güzel görünüyolar ben cimbom dururken bjk almiyim :))

tskler ablacım :))
Saygım adabımı aştı bu gece.

8

Friday, 13.08.2010, 08:24

ellerine saglk guzel olmuslar renkagrenk 4

9

Friday, 13.08.2010, 08:59

paylaşım için teşekkürler

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

10

Friday, 13.08.2010, 09:07

Ellerine sağlık Türker hepsi güzel ve çok seçenekli olmuş.Milli takım özellikle süper sonrada BKJ tabiki ama hani şampiyon Bursa spor ? ;) Emeğine,paylaşan yüreğine teşekkürlerimle...
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 13.08.2010, 10:30

emeğine sağlık teşekkürler..
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

  • "cicidici" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 13.08.2010, 13:15

emeğine sağlık....teşekkürler:)

  • "serpil_X" bir kadın

Mesajlar: 3,691

Kayıt tarihi: Jul 13th 2010

  • Özel mesaj gönder

13

Friday, 13.08.2010, 13:17

emeğine sağlık çok güzel olmuşlar...

ADIGE

Profesyonel

Mesajlar: 1,084

Kayıt tarihi: Jul 16th 2008

Konum: ISTANBUL

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 13.08.2010, 13:48

emeginize yüreginize saglik paylasim icin tskler cimbom ayri bir güzel durmus;)
FASTADYGHA

33turker33

Profesyonel

  • "33turker33" bir erkek
  • Konuyu başlatan "33turker33"

Mesajlar: 926

Kayıt tarihi: Jun 10th 2010

Konum: Peine

  • Özel mesaj gönder

15

Friday, 13.08.2010, 15:58

Tsk ederim güzel yorumlariniz için :thumbup: BJK-GS-FB :D

16

Friday, 13.08.2010, 18:54

PayLaşım için TŞKLER....

17

Saturday, 14.08.2010, 11:40

emegine saglik kardesim cok güzel olmus helede bjk :)

33turker33

Profesyonel

  • "33turker33" bir erkek
  • Konuyu başlatan "33turker33"

Mesajlar: 926

Kayıt tarihi: Jun 10th 2010

Konum: Peine

  • Özel mesaj gönder

18

Tuesday, 17.08.2010, 00:57

tsk ederim abla bencede bjk :D

19

Tuesday, 17.08.2010, 01:02

tek kelimeyle harika bir millici olarak milli favorim elbette ;) digerleride süperrrrr ellerinize emeginize saglik

33turker33

Profesyonel

  • "33turker33" bir erkek
  • Konuyu başlatan "33turker33"

Mesajlar: 926

Kayıt tarihi: Jun 10th 2010

Konum: Peine

  • Özel mesaj gönder

20

Tuesday, 17.08.2010, 01:05

tek kelimeyle harika bir millici olarak milli favorim elbette ;) digerleride süperrrrr ellerinize emeginize saglik

tsk ederim abla :thumbup: