Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
temelin donları :)
Ø TEMEL'İN DONLARI...
)
Gümrük kapısında bir İngiliz, bir Fransız, bir Türk geçmek için bekliyorlarmış.
Gümrük görevlileri valizlerini kontrol etmeye başlamış.
Önce İngiliz'in valizine bakmışlar. İçinden 7 adet don çıkmış.
'Niye 7 tane?' diye İngiliz'e sormuşlar.
O da : 'Haftanın yedi gün var. Hepsi için bir tane. Pazartesi, Salı, Çarşamba...' demiş.
'Vay be ! ' demiş görevli, 'Helal olsun.. Medeniyete, temizliğe bak adamlardaki ...'
Sıra Fransız'ın valizine gelmiş. Açmışlar bakmışlar 8 tane don ..
'7'yi anladık da , niye 8 ? ' diye sormuşlar..
Fransız : 'Pazartesi, Salı, Çarşamba... Hergün için bir tane, bir tane de ne olur ne olmaz diye yedek aldım' demiş .. 'Vay be' diye düşünmüş bizim gümrükçüler .. 'Adamlardaki temizliğe medeniyete bak,
Ingilizleri de geçtiler temizlikte' ...
Sıra Temel'e gelince açmışlar bakmışlar tam 12 adet don.
'İşte !' demişler.. Ne varsa bizim insanımızda var. Avrupalı ile kıyas kabul etmeyiz .. Şu medeniyete, şu temizliğe bak..
Yabancılar da duysun diye sormuşlar : 'NEDEN 12 ADET ?'
Bizimki cevap vermiş : 'Ocak, Şubat, Mart, Nisan, ......'
hehehehehhe tşklerr
rica ederim begenmenne sevindim ...

begenmene sevindim

cok güzeldi
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
çok güzeldi

)))))))))) tşklerr ne güldüm yaa
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
tesekkürler blackline , tesekkürler nisa nisa begenmenize sevindim bi nebzede olsa güldürebüldiysem ne mutlu bana
HEHEHE TSKLER PAYLASIM ICIN
!!!! ASK BIR CAY GIBIDIR S€KERD€ S€WGIDIR :( BIZIM GIBI GARIPL€RD€ CAYI S€K€RSIZ IC€R!!!!!
süperrr cok güldümm ya

paylasim icin tskler
ßeni ßir ßen ßiLirim , ßirde ßeni Yaradan , ßana ßir ßen lazimim ßirde ßeni anLayaN ( Hz MevLaNa )
begenmenize sevindim
