Giriş yapmadınız.

dj.müge

Profesyonel

  • "dj.müge" bir kadın
  • Konuyu başlatan "dj.müge"

Mesajlar: 882

Kayıt tarihi: Jul 30th 2008

Konum: istanbul

  • 1008037
  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 13.07.2010, 16:46

Balerin Fcp Tema

dj.müge belirtilen dosyaları ekledi:
  • BALERİN.fcp (389 Byte - 256 defa indirildi - en son: 13.01.2026, 11:12)
Bazı insanlar söyleyecegi çok şey varkende susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.

2

Tuesday, 13.07.2010, 17:14

paylasım ıcın tskler
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

3

Tuesday, 13.07.2010, 17:24

ellerine saglik basarilarin paylasimlarin devamini dilerim

4

Tuesday, 13.07.2010, 18:33

paylasım ıcın tesekkurler...

5

Tuesday, 13.07.2010, 20:37

emegine sağlık güzel paylasim iicn tskler aramiza hgniz muge

6

Tuesday, 13.07.2010, 21:00

EMEGINE SAGLIK GÜZEL OLMUS

7

Tuesday, 13.07.2010, 21:36

emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
http://www.ruyaselifm.blogcu.com/

  • "cicidici" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

8

Tuesday, 13.07.2010, 21:46

emegine saglik...dostlar bölümü çok küçük olmuş, yukarıda olsaydı daha hoş gözükebilirdi..
ortada silik bir kalp var gibi, tam silinmemiş sanırım..site reklamından dolayıda puanınızı kırıyorum...paylaşım için teşekkürler..

dj.müge

Profesyonel

  • "dj.müge" bir kadın
  • Konuyu başlatan "dj.müge"

Mesajlar: 882

Kayıt tarihi: Jul 30th 2008

Konum: istanbul

  • 1008037
  • Özel mesaj gönder

9

Tuesday, 13.07.2010, 23:51

teşekkür ederim arkadaşlar
Bazı insanlar söyleyecegi çok şey varkende susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.

10

Wednesday, 14.07.2010, 00:37

emegine saglik...dostlar bölümü çok küçük olmuş, yukarıda olsaydı daha hoş gözükebilirdi..
ortada silik bir kalp var gibi, tam silinmemiş sanırım..site reklamından dolayıda puanınızı kırıyorum...paylaşım için teşekkürler..

harfiyen katiliyorum ciciye,eline saglik ve gelecek calismalarinda basarilar dilerim :thumbup:
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



ADIGE

Profesyonel

Mesajlar: 1,084

Kayıt tarihi: Jul 16th 2008

Konum: ISTANBUL

  • Özel mesaj gönder

11

Wednesday, 14.07.2010, 12:05

emegine yüregine saglik paylasim icin tskler
FASTADYGHA

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

13

Wednesday, 14.07.2010, 20:41

emegine yüregine saglık paylasim icin tskler..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

dj.müge

Profesyonel

  • "dj.müge" bir kadın
  • Konuyu başlatan "dj.müge"

Mesajlar: 882

Kayıt tarihi: Jul 30th 2008

Konum: istanbul

  • 1008037
  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 19.07.2010, 15:49

TESEKKÜR EDERİM ÖNERİLERİNİZ İÇİN BİRAZ YENİYİM TEMA KONUSUNDA HATALARIM OLUYOR AMA ZAMANLA DÜZELECEK İNŞALLAH
Bazı insanlar söyleyecegi çok şey varkende susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.