Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "Biiidenem" bir kadın
  • Konuyu başlatan "Biiidenem"

Mesajlar: 3,004

Kayıt tarihi: Mar 31st 2008

Konum: Denizli-Kütahya

  • 813371
  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 2.07.2010, 04:56

Flacast fcp tema-Dsg Biiidenem-ÜZÜM

[flash=800,600]http://s1.directupload.net/images/100702/8fsten5o.swf[/flash]
Biiidenem belirtilen dosyaları ekledi:
  • UZUM.fcp (365 Byte - 225 defa indirildi - en son: 20.06.2026, 22:04)

DJ*LAZ*GÜLÜ

Profesyonel

  • "DJ*LAZ*GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 2.07.2010, 05:00

harikaaa bir dizayn olmus ablam ellerine emegine saglik..cok begendim.. :love: :thumbup:

3

Friday, 2.07.2010, 08:20

emeklerinize sağlık
çok güzel rengi ve tasarimi var
paylaşım için teşekkürler
http://www.ruyaselifm.blogcu.com/

4

Friday, 2.07.2010, 08:43

BIDENEMM EMEGINE SAGLIK SÜPER OLMUS

5

Friday, 2.07.2010, 08:48

emeğinize sağlık hoş bir çalışma olmuş

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 2.07.2010, 08:50

melek ablam harika olmuş herzamanki gibi...emeklerine sağlık ablam....

7

Friday, 2.07.2010, 09:11

Emegınıze yuregınıze saglık, cok guzel olmus :) *****
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

8

Friday, 2.07.2010, 09:49

ablacimm cok güzel olmus ellerine emeğine sağlık harikaa 5

kartanesi13

Profesyonel

  • "kartanesi13" bir kadın

Mesajlar: 737

Kayıt tarihi: Jun 17th 2009

Konum: IZMIR

  • Özel mesaj gönder

9

Friday, 2.07.2010, 09:53

biiideneem gercekden cok harika bi calisma olmus ellerinize saglik

10

Friday, 2.07.2010, 10:33

begendim harbiden güzel bir çalışma tebrikler :thumbup:
Önce Kendini Geliştir, Sonra gel beni eleştir..!


engongem

Moderatör

  • "engongem" bir erkek

Mesajlar: 10,791

Kayıt tarihi: Nov 3rd 2007

Konum: KarSıyaKa 35/5

  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 2.07.2010, 10:50

Çok hoş olmuş emeklerine sağlık teşekkürler...
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!

  • "****ONUR*****" bir erkek

Mesajlar: 4,103

Kayıt tarihi: Jul 14th 2009

Konum: DENİZLİ

  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 2.07.2010, 10:52

emegıne saglık guzel calısma olmus :thumbup:

CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR

13

Friday, 2.07.2010, 11:45

Ellerine Sağlıkk Ablammm Süperrr Olmusss Paylasım İçin Tesekkurler...

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 2.07.2010, 14:12

Ellerine sağlık arkadaşım,güzel bir tema olmuş.Emeğine paylaşan yüreğine teşekkürlerimle...
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

  • "cicidici" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

15

Friday, 2.07.2010, 14:33

emeğine yüreğine sağlık harika bir çalışma olmuş:) teşekkürler..

  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 474

Kayıt tarihi: May 17th 2010

  • Özel mesaj gönder

16

Friday, 2.07.2010, 14:38

emegine saglik ablam, cok guzel olmus,
birde sade olarak eklsen daha iyi olurdu
paylasim icin etsekkurler..

17

Friday, 2.07.2010, 15:50

ellerine saglık guzel olmus 4

kadir3670

Orta Düzey

  • "kadir3670" bir erkek

Mesajlar: 514

Kayıt tarihi: Dec 8th 2009

Konum: İZMİR

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 2.07.2010, 15:55

emneginize saglık çok güsel olmuş
http://yurektesinfm.blogcu.com

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

19

Friday, 2.07.2010, 19:26

emegine saglık güzel bir calışma,tşkler..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

20

Friday, 2.07.2010, 19:30

paylasim icin tskler.