Giriş yapmadınız.

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "KARDELEN_NL"

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 30.06.2010, 20:05

nice senelere usta_37


01-07- usta_37 dogum gunun kutlu olsun...saglik mutluluk kader den uzak nice huzurlu senelere erismen dilegiyle...... forum daki arkadaslari yarin aksam partimize bekliyoruz herkes davetlidir...

2

Wednesday, 30.06.2010, 20:12



nice nice senelere usta_37 sevdiklerinizle birlikte..doğum gününüz kutlu olsun..
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

  • "****ONUR*****" bir erkek

Mesajlar: 4,103

Kayıt tarihi: Jul 14th 2009

Konum: DENİZLİ

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 30.06.2010, 20:43

nıce mutlu huzurlu senelere usta. dogum gunun kutlu olsun

CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR

  • "cicidici" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 30.06.2010, 20:54

Doğum Gününüz Kutlu olsun usta_37...Ailenizle ve sevdiklerinizle nice mutlu, huzurlu ve sağlık dolu günler dilerim...:)


usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 30.06.2010, 21:07

KARDELEN_NL
*-*ASİKARDELEN*-*
****ONUR*****
cicidici
Arkadaşlarım,tşk ederim güzel temennileriniz icin sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

6

Wednesday, 30.06.2010, 21:21

nice senelere usta huzurlu mutlu uzun ömürler dilerim..
Saygım adabımı aştı bu gece.

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 30.06.2010, 21:23

guneydeniz
tşk ederim ,güzel temenninize sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

8

Wednesday, 30.06.2010, 21:23

sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı senler dilerim usta_37
http://www.ruyaselifm.blogcu.com/

(Masum)

Bilge

  • "(Masum)" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

9

Wednesday, 30.06.2010, 21:33

Dogum gunun kutlu olsun Usta,
kisa surede tanidigim guzel dostlardan birisisiniz,
sizi tanimak gercekten bir onurdur benim icin, iyiki dogdunuz iyiki varsiniz
Sevdiklerinizle saglikli bir yasam diliyorum..

Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

10

Wednesday, 30.06.2010, 22:08

dogum günün kutlu olsum abim ncie saglik dolu vede neseli yillara insallah..
WWW.Flatcast-Terapi.com

11

Wednesday, 30.06.2010, 22:10

Nice mutlu yıllara Usta 37 , sevdıklerınızle saglıklı mutlu uzun bır yasam dılerım
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 30.06.2010, 22:57

night27
(Masum) (bir mukavele,o sizin yüreginizin güzelligi,tşk ederim,benim içinde onur sizleri tanımak..)
AlaKaa
Beyaz_Gelıncık
tşk ederim güzel temenninize sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

13

Wednesday, 30.06.2010, 23:05




Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum Emicem:):):) . Bu yüzdendir ki böyle kısa bir söz söylüyorum. Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim Emicem ! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle...

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 30.06.2010, 23:21

tşkler özgür,güzel temenninden dolayi..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

15

Thursday, 1.07.2010, 00:54





nice uzun yillara abisi,allah sevdiklerinle huzurlu bir omur dilerim
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



_*YAGMUR*_

Profesyonel

  • "_*YAGMUR*_" bir kadın

Mesajlar: 2,413

Kayıt tarihi: Dec 7th 2009

Konum: BELGIUM

  • Özel mesaj gönder

16

Thursday, 1.07.2010, 19:28

dogum gununuz kutlu olsun usta 37 ALLAH uzun omurler versin saglik huzur nese icinde sevdikleirnizle birlikte nice senelere..

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

17

Thursday, 1.07.2010, 20:04

Aaaa yeğenimle aynı günsün :) Aşağı yukarı burcundan fikir yürütebilirim ;)
Arkadaşım yeni yaşında sağlıklı,mutlu,sevdiklerin ve sevenlerinle,
Herşeyin gönlünce olması dileklerimle ^^
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

18

Thursday, 1.07.2010, 20:22

Usta_37
sağlık ve sıhhat içinde nice mutlu ve huzurlu seneler dilerim.
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

19

Thursday, 1.07.2010, 20:32

doğum günün kutlu olsun usta...masum bebişimin dediği gibi kısa sürede tanınan çok değerli dostlardansınız...
nice yaşları sevdiklerinizle kutlamanızı dilerim...


bu arada şu üstteki blek i pastadan uzak tutun bence :P

dj.ruzgar78

Orta Düzey

Mesajlar: 359

Kayıt tarihi: Jan 7th 2010

Konum: karabük

  • Özel mesaj gönder

20

Thursday, 1.07.2010, 20:43

Usta_37

KANKİM YENİ YAŞIN SANA VE AILENE HUZUR SAGLIK VE MUTLULUK GETIRMESI DILEGIMLE IYIKI VARSIN NİCE YILALRA USTAM