Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın
  • Konuyu başlatan "KARDELEN_NL"

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 30.06.2010, 20:05

nice senelere usta_37


01-07- usta_37 dogum gunun kutlu olsun...saglik mutluluk kader den uzak nice huzurlu senelere erismen dilegiyle...... forum daki arkadaslari yarin aksam partimize bekliyoruz herkes davetlidir...

2

Wednesday, 30.06.2010, 20:12



nice nice senelere usta_37 sevdiklerinizle birlikte..doğum gününüz kutlu olsun..
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

  • "****ONUR*****" bir erkek

Mesajlar: 4,103

Kayıt tarihi: Jul 14th 2009

Konum: DENİZLİ

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 30.06.2010, 20:43

nıce mutlu huzurlu senelere usta. dogum gunun kutlu olsun

CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR

  • "cicidici" bir kadın

Mesajlar: 3,277

Kayıt tarihi: Feb 24th 2010

Konum: ciciler ülkesi :))))

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 30.06.2010, 20:54

Doğum Gününüz Kutlu olsun usta_37...Ailenizle ve sevdiklerinizle nice mutlu, huzurlu ve sağlık dolu günler dilerim...:)


usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

5

Wednesday, 30.06.2010, 21:07

KARDELEN_NL
*-*ASİKARDELEN*-*
****ONUR*****
cicidici
Arkadaşlarım,tşk ederim güzel temennileriniz icin sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

6

Wednesday, 30.06.2010, 21:21

nice senelere usta huzurlu mutlu uzun ömürler dilerim..
Saygım adabımı aştı bu gece.

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

7

Wednesday, 30.06.2010, 21:23

guneydeniz
tşk ederim ,güzel temenninize sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

8

Wednesday, 30.06.2010, 21:23

sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı senler dilerim usta_37
http://www.ruyaselifm.blogcu.com/

(Masum)

Bilge

  • "(Masum)" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

9

Wednesday, 30.06.2010, 21:33

Dogum gunun kutlu olsun Usta,
kisa surede tanidigim guzel dostlardan birisisiniz,
sizi tanimak gercekten bir onurdur benim icin, iyiki dogdunuz iyiki varsiniz
Sevdiklerinizle saglikli bir yasam diliyorum..

Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

10

Wednesday, 30.06.2010, 22:08

dogum günün kutlu olsum abim ncie saglik dolu vede neseli yillara insallah..
WWW.Flatcast-Terapi.com

11

Wednesday, 30.06.2010, 22:10

Nice mutlu yıllara Usta 37 , sevdıklerınızle saglıklı mutlu uzun bır yasam dılerım
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

12

Wednesday, 30.06.2010, 22:57

night27
(Masum) (bir mukavele,o sizin yüreginizin güzelligi,tşk ederim,benim içinde onur sizleri tanımak..)
AlaKaa
Beyaz_Gelıncık
tşk ederim güzel temenninize sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

13

Wednesday, 30.06.2010, 23:05




Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum Emicem:):):) . Bu yüzdendir ki böyle kısa bir söz söylüyorum. Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim Emicem ! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle...

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 30.06.2010, 23:21

tşkler özgür,güzel temenninden dolayi..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

15

Thursday, 1.07.2010, 00:54





nice uzun yillara abisi,allah sevdiklerinle huzurlu bir omur dilerim
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



_*YAGMUR*_

Profesyonel

  • "_*YAGMUR*_" bir kadın

Mesajlar: 2,413

Kayıt tarihi: Dec 7th 2009

Konum: BELGIUM

  • Özel mesaj gönder

16

Thursday, 1.07.2010, 19:28

dogum gununuz kutlu olsun usta 37 ALLAH uzun omurler versin saglik huzur nese icinde sevdikleirnizle birlikte nice senelere..

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

17

Thursday, 1.07.2010, 20:04

Aaaa yeğenimle aynı günsün :) Aşağı yukarı burcundan fikir yürütebilirim ;)
Arkadaşım yeni yaşında sağlıklı,mutlu,sevdiklerin ve sevenlerinle,
Herşeyin gönlünce olması dileklerimle ^^
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

18

Thursday, 1.07.2010, 20:22

Usta_37
sağlık ve sıhhat içinde nice mutlu ve huzurlu seneler dilerim.
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

19

Thursday, 1.07.2010, 20:32

doğum günün kutlu olsun usta...masum bebişimin dediği gibi kısa sürede tanınan çok değerli dostlardansınız...
nice yaşları sevdiklerinizle kutlamanızı dilerim...


bu arada şu üstteki blek i pastadan uzak tutun bence :P

dj.ruzgar78

Orta Düzey

Mesajlar: 359

Kayıt tarihi: Jan 7th 2010

Konum: karabük

  • Özel mesaj gönder

20

Thursday, 1.07.2010, 20:43

Usta_37

KANKİM YENİ YAŞIN SANA VE AILENE HUZUR SAGLIK VE MUTLULUK GETIRMESI DILEGIMLE IYIKI VARSIN NİCE YILALRA USTAM