paylasim icin tskelr,chat alinda siir kullanmaniz kullanirken goz yorucu ve karisiklik olabilir yayinda olamasa daha kullanisli olabilirdi ayrica imzaniz az buyuk olmus.elinize saglik 3![]()
Emeğinize paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle...
Sadece meraktı ama açaıklama nezaketine ayrıca teşekkür ederim...Ne yaşlılığı ben kabul etmiyorum gönlümüz genç bizim