Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
herbiri birbirinden şahane olmuş herzamanki gibi..ellerine emeklerine salık cnm süper..
BORAN55 VeR@ tskrler guzel yorumlariniz icin cok sevindim begendiginize saolun..
ablaa ben bunu daha yeni gördüm kusura bakma cok gec oldu ama yine göz kamsitici vede yine cok muhtsemm bir calisma olmus herzamanki gibi harikalar yaratmissin cok tesekkürler bu güzel paylasim dolayi
Tskrler ablam guzel yorumun ve begenin icin etst ablam
olabilir hepimizin basina gelebiliyor..
harika olmuş yagmurum tşkler cnm
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
cok tskler ederim nisacim güzel yorumun icin
Süper duruyor.. Eline saglik Yagmur..
Suskunlugumda Sakladim Hayati..
Bir Konussam ÖLÜM Gelir..
tskrler esmer begenin icin
tebrik ederim bacim herzamanki gibi güzel bir tema eline saglik..
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..
ELLerine sagLik Yagmur GüzeL Bir çaLişma..
Wayyyy Ayıldım Ayıldım Bayıldım Ben Bunlara Yaf

Bunlar Benüm Olabülermü..????
Muhteşemsin Be Ablam Harika Bir Çalışma Emeğine Sağlık O Güzel Yüreğin Dert Görmesin Teşekkürler
(Ama Neden Kalp Boş
Olmadı İsmini Deiş Ablam Yürek Çarpıntım Olsun
Rabbim Kalbinden Güzelliklerini Eksik Etmesin)
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..
üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!
gercekten hepsi cok güzel
severek kullaniyorum temalarinizi
Bayildi bayildu günes bu temaya
Yagmurcugum harika bir sey yaratmissin ellerine yüregine saglik
BaBuSh sarisinim GuNeS28 cok cok tskrler guzel yorumlariniz ve begenileriniz icin sarisin gule gule kullan arkadasim. heheh babush ablasi hepsi senin olsun nedemek verdim gitti
amin ablam allah herkezin gonlunden guzellikleri huzuru eksik etmesin herkezin gonlune gore versin..
Eline Yüreğine Gönlüne Sağlık Emek Veren Gözlerden Şifa Eksik Olmasın Paylaşımlarının Devamını Dilerim..
[color=#0000ff]Haksızlığın Önünde Eğilmeyiniz Çünki Hakkınızla Beraber Şerefinizide Kaybedersiniz ( Hz ALi )[/color]
http://s1.directupload.net/images/111221/wokdzw7q.gif
emeginize saglik tskler...
http://c1201.hizliresim.com/t/8/1njnx.gif
[b]SeNiN ÇeLMe TaKTıĞıN YeRDeN BaŞLıYoRuM HaYaTa..VaRSıN YaRa iÇiNDe KaLSıN DiZLeRiM,YüReĞiM KaDaR aCıMaZ NaSıLSa[/b]
Emeğinize Sağlık,
Paylasım Icin Tesekkürler.
[align=center][img]http://s1.directupload.net/images/110701/vy77gp2c.gif[/img][/align]