Giriş yapmadınız.

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 20.05.2010, 15:56

MorveCilgin


Güle Güle Kullanın
tam3535 belirtilen dosyaları ekledi:
  • MorveCilgin.fcp (231 Byte - 220 defa indirildi - en son: 17.01.2026, 04:32)
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

  • "nisa nisa" bir kadın

Mesajlar: 20,947

Kayıt tarihi: Sep 29th 2008

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

2

Thursday, 20.05.2010, 15:58

emegine şağlık güzel olmuşş başarılarr
yalnız taşarım işmin biraz büyük olmuş dj adı ile kaışmaşın
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

DJ*LAZ*GÜLÜ

Profesyonel

  • "DJ*LAZ*GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 20.05.2010, 16:02

EMEGINIZE SAGLIK GÜZEL BIR CALISMA OLMUS UFACIK BIR ÖNERIM VAR IMZANIZI AZ DAHA UFAK YAZARSANIZ DAHADA HOS OLUR NACIZANE FIKRIM ;)

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 20.05.2010, 16:02

teşekkür ederim yorumlarınz için Söylediklerinizi Dikkate Alıcam :)
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

5

Thursday, 20.05.2010, 16:06

Ellerine Saglık Cok Guzel Olmus Paylasım Icın Tesekkurler...

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 20.05.2010, 16:07

paylasim icin tesekkürler
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

7

Thursday, 20.05.2010, 16:42

Öncelikle aramıza hoşgeldin arkadaşım :) İmza hakkında gerekenler söylenmiş Musty dj rumuzunuzmu bende onu sorayım? Bu arada ilk temalarda eleştirmiyoruz pek ;)Kıymetini bil derim ^^ Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim mor ve çılgın adını görünce Bismillahhhh dedim cılgın bir tema geliyor ama mor sade bir tema geldi :D Ellerinize sağlık,emeğe paylaşan yüreğe teşekkürlerimle....
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

8

Thursday, 20.05.2010, 17:24

EMEGINIZE SAGLIK GÜZEL BIR CALISMA OLMUS UFACIK BIR ÖNERIM VAR IMZANIZI AZ DAHA UFAK YAZARSANIZ DAHADA HOS OLUR NACIZANE FIKRIM ;)



arkadasimla ayni fikirdeyim :)
Emegine saglik..
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

9

Thursday, 20.05.2010, 17:44

öncelikle söylediklerinizi dikkate alıcam . dj rumuzm deil Dj olacak Arkadaslara Dj Baslıgını Koydum yanına Kendi İsimlerini Getirmeleri İçindi Yani ... Yorumlarınz için Teşekkrler :) Emege Saygı Gösterip yorum yazan parmaklarınız dert görmesn :D
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

10

Thursday, 20.05.2010, 19:32

aramiza hg diniz paylasim icin tskler.

VeR@

Profesyonel

  • "VeR@" bir kadın

Mesajlar: 1,343

Kayıt tarihi: Nov 27th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

11

Thursday, 20.05.2010, 19:33

genele bende katılıyorum imza büyük olduğu için kulanıcılar tarafından tercih edilmeyebilir ama yinede hoş bi tema olmuş emeginize saglık

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

12

Thursday, 20.05.2010, 20:44

teşekkrler . yorumlarnz için...
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

13

Thursday, 20.05.2010, 21:43

emeğinize sağlık, üst bölüm siyah cerceveli olabilirmis, başarılı çalışmalarınız devamını dilerim.
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

S e L

Profesyonel

  • "S e L" bir erkek

Mesajlar: 1,086

Kayıt tarihi: Jan 17th 2010

Konum: yozgat

  • Özel mesaj gönder

14

Thursday, 20.05.2010, 22:44

dizayn olarak evilin temasını andırıyor.
emeğine sağlık

16

Friday, 21.05.2010, 05:05

paylasim icin tskeler ayrica dj yeri oldukca kucuk olmus
eline emegine saglikk
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



17

Friday, 21.05.2010, 09:05

emegınıze saglık, paylasım ıcın tsk ler
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

tam3535

Acemi

  • Konuyu başlatan "tam3535"

Mesajlar: 33

Kayıt tarihi: Mar 10th 2009

Konum: ans

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 21.05.2010, 15:01

DİZAYN OLARAK COGU TEMALAR BİRBİRİNE BENZER ZATEN :) yorumlar için teşekkrler
www.askavurgun.com
Alemin En İyisi

Surmeli

Profesyonel

  • "Surmeli" bir kadın

Mesajlar: 1,078

Kayıt tarihi: Sep 1st 2007

Konum: Almanya

  • Özel mesaj gönder

19

Friday, 21.05.2010, 22:32

ellerinize emeginize saglik.
selam ve dua ile.

tugram

Jüri

  • "tugram" bir erkek

Mesajlar: 2,895

Kayıt tarihi: Jun 17th 2007

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

20

Sunday, 3.04.2011, 00:24

Emeğine yüreğine saglık, paylaşım için teşekkürler...
* * *