Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Friday, 14.05.2010, 16:52

Flatcast Fcp Tema [ Sen benden gidince ] design by Alakaa

[flash]http://s7.directupload.net/images/100514/zbozvcny.swf[/flash]



AlaKaa belirtilen dosyaları ekledi:
WWW.Flatcast-Terapi.com

2

Friday, 14.05.2010, 17:00

Kaan harıkaaa renkler dızayn cok begendımm , gene harıkalar yaratmıssın :thumbsup:
emegıne yuregıne saglık :)
ooooo sarkıda muhtesemmm cok begendım sarkıyı :thumbsup:
dınlıyeyım bırazz :)
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 14.05.2010, 17:24

Ablam süper olmuş,ellerine sağlık :thumbsup: Emeğine paylaşan yüreğine teşekkürlerimle....
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Gönül "abla"" (14.05.2010, 17:30)


  • "<<berdush>>" bir erkek

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 14.05.2010, 17:28

güzel tema olmus,emegine saglik kardes
calismalarinda basarilar dilerim..
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.

melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 14.05.2010, 17:30

grup destan-ben ölürsem...
müzik seçimi süper...
temalar zaten herzaman süper...
emeklerine sağlık...

6

Friday, 14.05.2010, 17:36

harika ve zarif oldugu kadarda cok kullanisli bir calima olmus gicikk :thumbsup:
temada kullandigin siir ise superrr :(
basarilarinin devamini dileiyorum ve 5 yildizimida veriyim bozdur bozdur harca bi kahfede sipars edersin demi:):):):):)
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 14.05.2010, 17:41

paylasim tskler harika olmus tbr..

by KaRaGöZLüM

Profesyonel

  • "by KaRaGöZLüM" bir erkek

Mesajlar: 2,033

Kayıt tarihi: Aug 4th 2009

Konum: G.ANTEP

  • 1083622
  • Özel mesaj gönder

8

Friday, 14.05.2010, 17:51

kaan abisi super olmus emegine saglik paylasim icin tskler
Sevgin nefrete dönüşmesin, sana ancak yük olur.
http://ilahiaskfm.ff.tl/

VeR@

Profesyonel

  • "VeR@" bir kadın

Mesajlar: 1,343

Kayıt tarihi: Nov 27th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

9

Friday, 14.05.2010, 18:05

yine kendine has tarzınla çok şık ve oldukça kullanışlı tema hazırlamışsın arkidişm emeklerine saglık :thumbsup:

10

Friday, 14.05.2010, 18:25

Tesekkür ederim arkadaslar güzel yorumlarinizdan dolayi, cok tesekkürlerr :)
WWW.Flatcast-Terapi.com

11

Friday, 14.05.2010, 19:47

grup destan-ben ölürsem...
müzik seçimi süper...
temalar zaten herzaman süper...
emeklerine sağlık...


evet eylem bu eseri bende cok seviyorum eskimesin diye dinlemeye kiyamadim eserlerden birisi :)
WWW.Flatcast-Terapi.com

12

Friday, 14.05.2010, 19:58

grup destan-ben ölürsem...
müzik seçimi süper...
temalar zaten herzaman süper...
emeklerine sağlık...


evet eylem bu eseri bende cok seviyorum eskimesin diye dinlemeye kiyamadim eserlerden birisi :)

8o 8o 8o aneeee ne ara yaptın sen bunları sarkı için bi iki kelimede ben edem.bu sarkıyı kullanıcaktım ramaktan döndüm:D bu kadar olar.aptala malum olurmus iyiki bende aynı sarkıyı eklememişim :whistling: :whistling: :whistling: su yıldızlarımıda veremde*****süper olmus emeğine sağlık :thumbsup:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

EDA-BURSA

Profesyonel

  • "EDA-BURSA" bir kadın

Mesajlar: 753

Kayıt tarihi: Oct 13th 2008

  • 1021982
  • Özel mesaj gönder

13

Friday, 14.05.2010, 20:00

Ellerine sağlık özellikle kırmızı çok hoş olmuş başarılar dilerim

_*YAGMUR*_

Profesyonel

  • "_*YAGMUR*_" bir kadın

Mesajlar: 2,413

Kayıt tarihi: Dec 7th 2009

Konum: BELGIUM

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 14.05.2010, 20:05

AlaKaa ablam inan ne yazicami bilmiyorum herseyiyle mukemmel olmus emegine yuregine ellerine saglik eser olsun yazdigin anlamli siirr olsun etkilendim supersin ablasi :thumbup:

15

Friday, 14.05.2010, 21:15

_*YAGMUR*_ ablaa , EDA-BURSA , *-*ASİKARDELEN*-*, tesekkür ederim arkadaslar degerli ve tesvik verici yorumlariniz icin :)
WWW.Flatcast-Terapi.com

16

Friday, 14.05.2010, 21:18

selamm alaka beyy temaniz süper olmuss elinize emeginize saglikk saglilarr
Sen..
Neden sevdimki seni ben..
Sevdamıydın sen ?
Yoksa..
Yitik zamanlar harmanında
Kayıp bir Zamanmıydın
SEN ?
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et çünkü; aşk sessiz sevgi dilsizdir.....

DJ*LAZ*GÜLÜ

Profesyonel

  • "DJ*LAZ*GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

17

Friday, 14.05.2010, 21:19

emegine saglik Kaan kardes muhtesem bir calisma olmus..5 bendende.. :thumbup:

18

Friday, 14.05.2010, 22:15

emegine saglik Kaan adasim yine süper bir calisma olmus
kirmiizi bi baska hos olmus(:

19

Friday, 14.05.2010, 22:18

Cix Beğenmedim (Yalandan Kim Ölmüşki) :D
Hele O Kırmızıya Benzeyen Bi Renk Kullanmışsın Ne o Sarımtrak Kızmızımı Yenimi Çıktı :D

Şaka Şaka :D :D :D
Çok Hoş Olmuş Kaancım Eline Emeğine Yüreğine Sağlık Tebrikler
..:: .☠. Sσĝυк νє Sєssỉz .☠. ::..

üŦlє qüηєş¡ ѕöηѕüη..!!!

Mesajlar: 3,169

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

  • 1082674
  • Özel mesaj gönder

20

Friday, 14.05.2010, 23:02

COK güzel olmus,renkleride harika ;)
emegine salgik..
Ben Oyun Bozan Degilim,Bu Oyun Bastan Bozuk ..