Şuan radyomda bakıyorum güzel emeğine ve öyle yazıyorum
Karadenizlilerin tercih edeceği bir tema olacak
Emeğinize,paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle
***
karadenizin gözdelerini yansıtmışsınız temanıza!!!çok değişik bir tema olmuş...paylaşım için tesekkürler.ama küçük bir nazar boncuğu tabiiki yıldızdan önce
chat alanındaki yazıları azıcık gölgeleseydiniz eminim daha kullanışlı olurdu.**
acık koyarlar siz yeterki karadenize yol alın ne demek yanındada fındık süper gider karadeniz simiti tabiki
cokk tesekkür ederim güzel dileklerinize hayalimdi böyle bir tema aslında index olarakda hayalım ama beceremedim daha 