Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "karadenizlilerfm" bir kadın
  • Konuyu başlatan "karadenizlilerfm"

Mesajlar: 36

Kayıt tarihi: Apr 17th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 24.04.2010, 12:52

karadenizim

gifli karadeniz temam gifler fcp nin icinde süpriz güle gle kullanin

karadenizlilerfm belirtilen dosyaları ekledi:
BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM KRALDA KURALDA KARADENİZ:d

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "(Masum)" (24.04.2010, 13:15)


(Masum)

Bilge

  • "(Masum)" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 24.04.2010, 13:16

elinize saglik karadenizfm,
her iki temada birbirine cok benzedigi icin ikisini birlestirdim..
Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

  • "karadenizlilerfm" bir kadın
  • Konuyu başlatan "karadenizlilerfm"

Mesajlar: 36

Kayıt tarihi: Apr 17th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 24.04.2010, 13:17

selam

masum seni seviyorum sen olmasan ben napardım:D:Dteşekkürlerrr tzz
BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM KRALDA KURALDA KARADENİZ:d

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

4

Saturday, 24.04.2010, 13:27

Arkadaşım ellerine sağlık,bayağıda uğraşmışsın güzelde bir Karadenizi anlatan tema hazırlamışsın.Şimdi resimler süper,elde çay süper,şiir süper ancak hepsi bir arada biraz temayı boğmuş gibi yani fazla olmuş gibi geldi bana :huh: Şuan radyomda bakıyorum güzel emeğine ve öyle yazıyorum :)Karadenizlilerin tercih edeceği bir tema olacak ^^ Emeğinize,paylaşan yüreğinize teşekkürlerimle ;) ***
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

5

Saturday, 24.04.2010, 13:28

bi bardak çay gördüm sanki:D karadenizin gözdelerini yansıtmışsınız temanıza!!!çok değişik bir tema olmuş...paylaşım için tesekkürler.ama küçük bir nazar boncuğu tabiiki yıldızdan önce:D chat alanındaki yazıları azıcık gölgeleseydiniz eminim daha kullanışlı olurdu.**:)
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

6

Saturday, 24.04.2010, 13:36

hepsi çok güzel de :thumbsup: çay biraz açık olabilir di :D

emeğinize sağlık...
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

7

Saturday, 24.04.2010, 13:39

Ellerıne Saglık Guzel OLmus Paylasım Icın Tesekkurler...


melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 24.04.2010, 14:59

off yaa çok özledim ben memleketimi...fındık toplamayı bile özledim...o kadar kaçardım fındıklıktan yoruluom die ama...insan uzak kalınca çok özlüyormuş...

şiirler sanki banada fazlalık etmiş gibi geldi...ama yinede karadenizim olunca güzel dememek eldemi hiç..
emeklerinize sağlık....

OLUM__MELEGI

Orta Düzey

  • "OLUM__MELEGI" bir erkek

Mesajlar: 399

Kayıt tarihi: Mar 6th 2009

Konum: MELEKLER ŞEHRİ

  • Özel mesaj gönder

9

Saturday, 24.04.2010, 15:12

Emeğinize sağlık,bir karadenizli olarak beğendiğimi söylemeliyim,daha güzel çalışmalarınızı bekliyorum.

  • "karadenizlilerfm" bir kadın
  • Konuyu başlatan "karadenizlilerfm"

Mesajlar: 36

Kayıt tarihi: Apr 17th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

10

Saturday, 24.04.2010, 15:22

tesekkürler

evet cok ugrasdım ama degdii cay demlimi olmus:) acık koyarlar siz yeterki karadenize yol alın ne demek yanındada fındık süper gider karadeniz simiti tabiki:P cokk tesekkür ederim güzel dileklerinize hayalimdi böyle bir tema aslında index olarakda hayalım ama beceremedim daha :P:P
BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM KRALDA KURALDA KARADENİZ:d

VeR@

Profesyonel

  • "VeR@" bir kadın

Mesajlar: 1,343

Kayıt tarihi: Nov 27th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

11

Saturday, 24.04.2010, 15:24

emeginize saglık karadeniz .tema karadenizli arkadaşların işine yarayacaktır yalnız chat alanında yazı var üzerinede yazı gelince belirgin olmaz 2**

DJ*LAZ*GÜLÜ

Profesyonel

  • "DJ*LAZ*GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

12

Saturday, 24.04.2010, 16:14

emeginize saglik süperr resimler secmissiniz karadenizimizin güzelliklerii tskler paylasim icin..

13

Saturday, 24.04.2010, 16:27

karadenizlilerfm emegine saglik arkadasim paylasim icin cok tesekkürlerr **
WWW.Flatcast-Terapi.com

KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

14

Saturday, 24.04.2010, 21:56

emeginize saglik guzel bir paylasim yapmisiniz chat alanindaki yazi kullanim acisindan sadece zorluk gorur okadarcik:) ama resimler derki gel karadenizeeee gor guzeliklerii ***

  • "karadenizlilerfm" bir kadın
  • Konuyu başlatan "karadenizlilerfm"

Mesajlar: 36

Kayıt tarihi: Apr 17th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

15

Saturday, 24.04.2010, 22:50

tsk

cok tesekkür ederim evet karadenize adeta davet yok yaa bende kullaniyorum sorun olmuyo siir güle güle kullansın dostlarımız yorumlarınıza tesekkürler saygılar :)
BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM KRALDA KURALDA KARADENİZ:d

BY*ZALIM

Profesyonel

  • "BY*ZALIM" bir erkek

Mesajlar: 987

Kayıt tarihi: Mar 27th 2009

  • Özel mesaj gönder

16

Saturday, 24.04.2010, 23:28

paylasim icin tsk cay icin ayrica tskler ***

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

17

Saturday, 24.04.2010, 23:29

hemşerim emegine saglık,güzel bir ugraş,ve güzel bir tema yöresel bir tema ,tşkler..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

  • "karadenizlilerfm" bir kadın
  • Konuyu başlatan "karadenizlilerfm"

Mesajlar: 36

Kayıt tarihi: Apr 17th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

18

Saturday, 24.04.2010, 23:48

karadenizlilerfm

tesekkür arkadaslar güzel yorumlarınız için by zalim rica ederim cay ne demek bir dahaki seferde yanında findik ikramı var :D
BU ALEMDE KRALDA KURALDA TANIMAM KRALDA KURALDA KARADENİZ:d

19

Saturday, 24.04.2010, 23:51

temaniz cok güzel olmus yörenin cay üretimini ön plana almisiniz emeginize saglik paylasim icin tskler saygilar..
Sen..
Neden sevdimki seni ben..
Sevdamıydın sen ?
Yoksa..
Yitik zamanlar harmanında
Kayıp bir Zamanmıydın
SEN ?
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et çünkü; aşk sessiz sevgi dilsizdir.....

((yesil-cimen))

Profesyonel

  • "((yesil-cimen))" bir kadın

Mesajlar: 2,032

Kayıt tarihi: Mar 15th 2007

Konum: Bayern

  • Özel mesaj gönder

20

Sunday, 25.04.2010, 01:04

karadenizlilerfm: YE böyle bir tema yakisirdi elinize saglik hos olmus .. :)
Boş ve abes sözlerin maskaralığını yapmaktansa güzel sözlerin
hamallığını yapmayı tercih ederim..