Giriş yapmadınız.

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 23.04.2010, 13:52

pembe ask-atli prens

.:.su-damlasi.:. belirtilen dosyaları ekledi:

  • "dj melek" bir kadın

Mesajlar: 3,004

Kayıt tarihi: Mar 31st 2008

Konum: Denizli-Kütahya

  • 813371
  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 23.04.2010, 13:58

Süpe rolmuş bencee renk tonu ile resim uyumlu daha ne diyim bilmiyorummm,az chat alanındaki resmi karartsaydın sanırım daha güzel olurdu .:))Başarılar dilerimmm devamm harika gidiyor.*** yıldız veriyorumm. :thumbup:

DJ*LAZ*GÜLÜ

Profesyonel

  • "DJ*LAZ*GÜLÜ" bir kadın

Mesajlar: 2,578

Kayıt tarihi: Apr 30th 2008

Konum: Almanya-nrw

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 23.04.2010, 13:59

EMEGINE SAGLIK GÜZEL BIR CALISMA OLMUS.3 DE BENDENN. :thumbsup:

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "DJ*LAZ*GÜLÜ" (23.04.2010, 14:06)


4

Friday, 23.04.2010, 14:00

eline saglik abal renk uyumu cok guzel olmus bende melek arkadasima aynen katiliyorum ve 3 de benden :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



5

Friday, 23.04.2010, 14:11

yukardaki fıstıklara katılma sırası bende sanırsam:D:D aman bi önce iyice bakimde by juri arkadaslar güme gitmesin:D:D:D :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ***çok hoş :thumbup:
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

6

Friday, 23.04.2010, 14:12

:D :D :D :D
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 23.04.2010, 14:14

hep hatun var burda..sen diince bende baktımda asi cim :D
bende hepinize katılayım yine...sefiorum bu katılma olaylarını :D
başarılar emeklerinize sağlık...

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

8

Friday, 23.04.2010, 14:16

oyyyyyyyyyyyyyy, helaliniz var, ne cabuk görüyorsunuz yaw.
hiziniza yetisemiyorum.ben yasli ablaniz..)))cok tesekkürler güzel yorumlariniza elestirilerinize arkadaslar

9

Friday, 23.04.2010, 14:18

DAMLA ABLACIGIM SENDE BIZE KATILSAN YETISRISIN ASLINDA TOPLU HALDE GEZIYOZ :D :D :D :D
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



melye

Moderatör

  • "melye" bir kadın

Mesajlar: 23,427

Kayıt tarihi: Feb 6th 2010

Konum: ...HiÇ...

  • 990289
  • Özel mesaj gönder

10

Friday, 23.04.2010, 14:21

hahahahaha
alemsin rüyacım...birazdan kovulcam işten..ekrana bakıp bakıp gülüom :D:D:D

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

11

Friday, 23.04.2010, 14:24

)))))))))))))))))ay rüyam harikasin.beni yolda birakirsiniz.
ben lorkarim vallah.))))9

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

12

Friday, 23.04.2010, 15:41

:):):) Valla ben bayanlarda en yaşlılarıyım nerdeyse hepsininde ablasıyım beni yolda bırakmadılar korkmayın;) Biri unutsa diğeri ablaaa diyor 8o Hem bizim 4X4 var :rolleyes: doluşuyoruz ona ver elini diyar diyar temaaaa ^^ ^^ ^^ Arkadaşım böyle güzel başarılı temalarınızı gördükçe ohh diyorum, kendi başarım gibide seviniyorum.Ellerinize sağlık,başarılarınızın devamı dileklerimle,teşekkürlerrrr.... :) ***
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

13

Friday, 23.04.2010, 15:44

Bu Teman Da Güzel Olmus Ablammm Yakın Da Cok Buyuk Usta OLacan :) Ellerine Saglık Paylasım ICın Tesekkurler...


KARDELEN_NL

Profesyonel

  • "KARDELEN_NL"  58 bugün yaşında
  • "KARDELEN_NL" bir kadın

Mesajlar: 2,160

Kayıt tarihi: Dec 29th 2009

Konum: hollanda

  • Özel mesaj gönder

14

Friday, 23.04.2010, 15:49

emegine saglik tskler****

VeR@

Profesyonel

  • "VeR@" bir kadın

Mesajlar: 1,343

Kayıt tarihi: Nov 27th 2009

Konum: ist

  • Özel mesaj gönder

15

Friday, 23.04.2010, 16:26

aaa hepsi katılmış ben yaya kalmışım dur bende katıliim :D evt gerçekten hoş olmuş rengi ve kulanış açısından devamını diliyorum emegine saglık sudamlası 3 yıldızda benden*** ;)

16

Friday, 23.04.2010, 17:14

SÜPER EMEĞİNE SAĞLIK BACIM

usta_37

Jüri

  • "usta_37" bir erkek

Mesajlar: 2,497

Kayıt tarihi: Jul 18th 2008

Konum: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Özel mesaj gönder

17

Friday, 23.04.2010, 18:14

EMEGİNE SAGLIK RENKLER SÜPER..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

18

Friday, 23.04.2010, 19:33

Hepinize ayri ayri tesekkür ederim.Cok fazla gaz vermeyin.)))) yanarsiniz valla.yorum yazmaktan.))))) gonulcano bacim cok sismanlamaktan yakinda 4X4`e sigamazsak ne edecez?)))))))))))

Mesajlar: 4,084

Kayıt tarihi: Apr 13th 2010

Konum: "TÜRKİYE"

  • Özel mesaj gönder

19

Friday, 23.04.2010, 20:10

Hiç düşünme kardeş anında bizde otobüs kiralarız :whistling: yeterki güzel şeyler paylaşılsın ;)
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

20

Friday, 23.04.2010, 20:14

otobus soforude ben olayim.eyvah 8o 8o 8o superrrrrrr olur:):):):)
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



Benzer konular