

Valla ben bayanlarda en yaşlılarıyım nerdeyse hepsininde ablasıyım beni yolda bırakmadılar korkmayın
Biri unutsa diğeri ablaaa diyor
Hem bizim 4X4 var
doluşuyoruz ona ver elini diyar diyar temaaaa
Arkadaşım böyle güzel başarılı temalarınızı gördükçe ohh diyorum, kendi başarım gibide seviniyorum.Ellerinize sağlık,başarılarınızın devamı dileklerimle,teşekkürlerrrr....
***