Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
beyaz pastali dogum günü
.:.su-damlasi.:. belirtilen dosyaları ekledi:
.:.su-damlasi.:. , EMEGINE SAGLIK HMM ÇOKTA LEZZETLI OLMUS PASTAN TARIFINI VERDE BENDE YAPİM
)PAYLASIM İÇİN TSKLER :emek:
eLine Emegine SagLik Su DamLaSi PayLaSimin icin t$kler...
ASI NUR , »¦«ßérdµ$~GõñLµm»¦« , cok tesekkürler
çok tşk ler ellerinize saglık bu tema benim için daha bir ayrıcalıklı oldu neden derseniz pastaya dayanamam :sevgi: :sevgi:
((cerengül)) , cok tesekkürler.benim cocuklarimda dayanamaz.sürekli anne pasta yap derler.aslinda reelde de böyle pasta yaparim, afiye olsun ceren.)))
gerçekten süper olmuşş sade ve uyumluu teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yüreğine sağlık arkadaşım
.:.su-damlasi.:. bende isterim bende
pastali temaya super derim dayanamam pastaya emeklerine saglik trbklerr..bol kremali olsun benimki
tuba , _*YAGMUR*_ , oy tesekkürler.tm sizlere bol kremali pasta yapem.))
.:.su-damlasi.:. , EMEGINE SAGLIK HMM ÇOKTA LEZZETLI OLMUS PASTAN TARIFINI VERDE BENDE YAPİM
)PAYLASIM İÇİN TSKLER :emek:
Ablama Katılıyorum pasta cok guzel olmus...Benım Dogum Gunumde de Boyle pasta ısterım....
:emek:
d_e_l_i_k_u_r_t , ha ha ,helede bu satte görünce insan aciktigini hissediyor dimi.))).cok tesekkürler
d_e_l_i_k_u_r_t , ha ha ,helede bu satte görünce insan aciktigini hissediyor dimi.))).cok tesekkürler
Kurt Gibi Acıktım hemde
emegine yüregine saglik su damlasi cok güzel olmus alıyorum temani dogum günlerinde kullanırım hakkini helal et canim :sevgi:
.:.su-damlasi.:. , çok hoş duruyor emeğine sağlıkk
Oo_HiLaL_oO , saol, tabikide helal olsun kullanilsin diye paylasiyoruz .)))
dj gizemm , güzel yorumuna tesekkürler