Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 9.03.2010, 17:17

beyaz pastali dogum günü

.:.su-damlasi.:. belirtilen dosyaları ekledi:

ASI NUR

Orta Düzey

  • "ASI NUR" bir kadın

Mesajlar: 558

Kayıt tarihi: Dec 6th 2009

Konum: ankara

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 12.03.2010, 03:28

.:.su-damlasi.:., EMEGINE SAGLIK HMM ÇOKTA LEZZETLI OLMUS PASTAN TARIFINI VERDE BENDE YAPİM :))PAYLASIM İÇİN TSKLER :emek:

Mesajlar: 608

Kayıt tarihi: Feb 26th 2010

Konum: Manisa

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 12.03.2010, 03:32

eLine Emegine SagLik Su DamLaSi PayLaSimin icin t$kler...

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 25.03.2010, 11:54

ASI NUR, »¦«ßérdµ$~GõñLµm»¦«, cok tesekkürler

  • "((cerengül))" bir kadın

Mesajlar: 2

Kayıt tarihi: Jan 22nd 2010

Konum: HATAY

  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 26.03.2010, 14:02

çok tşk ler ellerinize saglık bu tema benim için daha bir ayrıcalıklı oldu neden derseniz pastaya dayanamam :sevgi: :sevgi:

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 26.03.2010, 14:15

((cerengül)), cok tesekkürler.benim cocuklarimda dayanamaz.sürekli anne pasta yap derler.aslinda reelde de böyle pasta yaparim, afiye olsun ceren.)))

tuba

Orta Düzey

  • "tuba" bir kadın

Mesajlar: 242

Kayıt tarihi: Dec 5th 2007

Konum: Ankara

  • 1177338
  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 27.03.2010, 11:48

gerçekten süper olmuşş sade ve uyumluu teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yüreğine sağlık arkadaşım

_*YAGMUR*_

Profesyonel

  • "_*YAGMUR*_" bir kadın

Mesajlar: 2,413

Kayıt tarihi: Dec 7th 2009

Konum: BELGIUM

  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 27.03.2010, 18:56

.:.su-damlasi.:. bende isterim bende :) pastali temaya super derim dayanamam pastaya emeklerine saglik trbklerr..bol kremali olsun benimki :)

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

9

Saturday, 27.03.2010, 22:01

tuba, _*YAGMUR*_, oy tesekkürler.tm sizlere bol kremali pasta yapem.))

10

Saturday, 27.03.2010, 22:53

Alıntı sahibi ""ASI NUR""

.:.su-damlasi.:., EMEGINE SAGLIK HMM ÇOKTA LEZZETLI OLMUS PASTAN TARIFINI VERDE BENDE YAPİM :))PAYLASIM İÇİN TSKLER :emek:


Ablama Katılıyorum pasta cok guzel olmus...Benım Dogum Gunumde de Boyle pasta ısterım.... :D :emek:

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 28.03.2010, 00:05

d_e_l_i_k_u_r_t, ha ha ,helede bu satte görünce insan aciktigini hissediyor dimi.))).cok tesekkürler

12

Sunday, 28.03.2010, 00:15

Alıntı sahibi "".:.su-damlasi.:.""

d_e_l_i_k_u_r_t, ha ha ,helede bu satte görünce insan aciktigini hissediyor dimi.))).cok tesekkürler



Kurt Gibi Acıktım hemde :D



13

Sunday, 28.03.2010, 18:04

emegine yüregine saglik su damlasi cok güzel olmus alıyorum temani dogum günlerinde kullanırım hakkini helal et canim :sevgi:

dj gizemm

Orta Düzey

  • "dj gizemm" bir kadın

Mesajlar: 473

Kayıt tarihi: Feb 27th 2009

  • 484668
  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 29.03.2010, 19:58

.:.su-damlasi.:., çok hoş duruyor emeğine sağlıkk

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 29.03.2010, 19:58

Oo_HiLaL_oO, saol, tabikide helal olsun kullanilsin diye paylasiyoruz .)))

.:.su-damlasi.:.

Profesyonel

  • ".:.su-damlasi.:." bir kadın
  • Konuyu başlatan ".:.su-damlasi.:."

Mesajlar: 579

Kayıt tarihi: Feb 25th 2010

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

16

Monday, 29.03.2010, 19:59

dj gizemm, güzel yorumuna tesekkürler