Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

EZGIM44

Stajyer

  • Konuyu başlatan "EZGIM44"

Mesajlar: 68

Kayıt tarihi: Jun 24th 2009

  • Özel mesaj gönder

1

Tuesday, 2.03.2010, 15:08

radyomu yanlislikla sildim :(

Selam
Benim tr.gg olan yedek radyomun tasarim ayarlarini yanlislikla sildim, nasil tekrar ekleyebilirim ?

Başlık resmi (PC-Oyunu): Genel Counter-Strike: Source World of Warcraft Battlefield 2
Navigasyonun baslığı:
Sağdaki kutunun baslığı:
1. ekstra kutunun içeriği (sağ)



Gelismis ayarlarda

Sağdaki 2. kutunun baslığı:
Sağdaki 2. kutunun içeriği:
Sağdaki 3. kutunun baslığı:
Sağdaki 3. kutunun içeriği:
Sağdaki 4. kutunun baslığı:
Sağdaki 4. kutunun içeriği:
Sağdaki 5. kutunun baslığı:
Sağdaki 5. kutunun içeriği:
Tasarımın üzerindeki yazı:
Tasarımın altındaki yazı:
Başlık resmi (1000x178 Piksel), normal Başlığın yerine geçer: Standart
Arkaplan resmi: Standart
Navigasyon bölümünün altındaki bilgi (mesela Copyright):

--------------------------------------------------------------------------------
Kaydet Kaydet





--------------------------------------------------------------------------------




Bu sorular cikiyor ve ne yazacagimi anlamadim :((



bunu bana resimli veya görüntülü anlatirsaniz sevinirim


simdiden tskler selam ve saygilarimla

2

Tuesday, 2.03.2010, 18:57

Eğer eski sildiğin indexin yedegi varsa yeniden kurabilirsin.

Nasıl mı?

tr.gg ile site kurmuş bir arkadaş yardımcı olursa ancak o şekilde olur. Bizler genelde Ftp ve blogcu tarzı siteler konusunda ayrıntılı bilgi veriyoruz.

Bedava alan veren o kadar çok site var ki hepsinin kullanım panelini takip edemiyoruz ne yazık ki :roll:

Bol şanslar... ;)

3

Tuesday, 2.03.2010, 21:10

Arkadaşım Burdaki Ayarlarla İşin Yok senin :))

Yapman Gereken Tasarım Ayarlarından Css-Desing Temasını Seçmen
Daha Sonrada Yine Tasarım Ayarlarında Gelişmiş Ayarlar kısmına Geçmek WeCss Kodu Kısmına Şu Kodu Eklemen Laazım



h1#title{display: none;}
h2#title span {display: none;}
div.header{display: none;}
li.nav_element{list-style-type: none;}
li.nav_element{display: none;}

Bu Kodu Ekledikten Sonra Siten Tertemiz Bembeyaz Bir Sayfa Olacaktır ;)
Daha Sonra Sayfalarına Dilediğin Kodu Ekleyebilir Dilediğin Html kodunu Sitende Yürütebilirsin
Şimdiden Kolay Gelsin

EZGIM44

Stajyer

  • Konuyu başlatan "EZGIM44"

Mesajlar: 68

Kayıt tarihi: Jun 24th 2009

  • Özel mesaj gönder

4

Wednesday, 3.03.2010, 00:20

Biliyorum burdaki ayarlarla isim yok :) kendim yapamayinca bir sansimi deneyem dedim oda saoglun yardimci oldunuz. demekki yarari olyormus her ikinizede tesekkürler :up: :thx: ayrica BaBuSh arkadasim kolaysa basina gelsin :lol: