Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

By_CenkeR

Stajyer

  • "By_CenkeR" bir erkek
  • Konuyu başlatan "By_CenkeR"

Mesajlar: 52

Kayıt tarihi: Nov 22nd 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 27.01.2010, 01:12

Internet Explorer 8 de flatcast sayfa icinde küçük botutda ç

Arkadaslar Internet Explorer 8 kullanıyorum da web sıteme gırınce radyo daha oncekıne gore kucuk boıyutda gorunuyor dolayısıyla yazılarda kucuk kalıyor ayarlarda bunu buyutme yonetı varmı

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

2

Wednesday, 27.01.2010, 01:18

By_CenkeR, farkli bir tarayici kullanmayi denedinmi, onlarda nasil gorunuyor?
radyo sitesi haric baska sayfalara giris yaptiginda yine ayni sorun oluyormu?

bu resimde zoom ozelligini gosterdim turkce olarak hangisi bilemiyorum ama bakip gorunumu 100 olarak ayarlamayi deneyin ve su ankinin kac olduguna bakin...


  • "beratcan" bir erkek

Mesajlar: 22,339

Kayıt tarihi: Jul 6th 2007

  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 27.01.2010, 22:42

kalvyeden CTRL tuşuna basılı tut mausun üstündeki hareketli topu geri doğru çek istediğin ayara getirebilirsin