Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
seviyorum seni (flash siir) by berdush
ilk flash siir denemem
gec acilabilir,lütfen biraz bekleyiniz
[flash]http://www.hostarea.de/server-03/Maerz-d0423584a8.swf[/flash]
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.
Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Ha®uN" (27.04.2010, 09:54)
harika bu emegine saglık..
<<berdush>> evet baya gec aciliyo paylasim icin tskr
ayşeceren, murat_10,
tskrlr yorumlariniz icin
hanı derler ya hep sabırdır her seyın bası o kadar bekledım ama degdı walla... coq gusel olmusss hazır acılmısken bı kac kere okudumm.... emeq we paylasımm tsq lerr :h050: :h050: :h050:
çok güzel olmuş emeğine sağlık...
Re: seviyorum seni (flash siir) by berdush
paylasim icin tskler cook güzel olmus
seviyorum seniiiiiiiiiiiiiiiii ekmeği suya banip yer gibi :yanak: harikasın süper...acik geç açıldı ama olsun beklediğime değdi tesekkürler arkadaşım.çok hoş bir paylaşım olmuş :h050: :h050: :h050:
güzel yorumlariniz icin ve acilmasini beklediginiz icin cok tskr ederim arkadaslar
<<berdush>>, geç acılması hiç önemli degil beklememe değdi. harikaa olmuş.. ellerin dert görmesin çok tşkle. :harika:
Emeğinize saglık berdush gerçekten beklendiğine değdi ...
<<berdush>>, ellerin yüreğin dert görmesin harika bi şiir olmuş .bekledğime değdii kaç kere tekrarladım tşkler arkadaşım.
güzel yorumlariniz icin ben tskr ederim arkadaslar
EMEGINE SAGLIK PAYLASIM ICIN TSKLER
!!!! ASK BIR CAY GIBIDIR S€KERD€ S€WGIDIR :( BIZIM GIBI GARIPL€RD€ CAYI S€K€RSIZ IC€R!!!!!