Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

  • "<<berdush>>" bir erkek
  • Konuyu başlatan "<<berdush>>"

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

1

Thursday, 5.03.2009, 20:48

seviyorum seni (flash siir) by berdush

ilk flash siir denemem
gec acilabilir,lütfen biraz bekleyiniz



[flash]http://www.hostarea.de/server-03/Maerz-d0423584a8.swf[/flash]
Ama şimdi endişelenirim ben üşürsün diye. Dur Marmara’yı örteyim üstüne.

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "Ha®uN" (27.04.2010, 09:54)


ayşeceren

Profesyonel

Mesajlar: 1,775

Kayıt tarihi: Jul 4th 2008

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 6.03.2009, 16:03

harika bu emegine saglık..

murat_10

Profesyonel

  • "murat_10" bir erkek

Mesajlar: 1,182

Kayıt tarihi: Mar 12th 2008

Konum: ankara

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 6.03.2009, 16:08

<<berdush>> evet baya gec aciliyo paylasim icin tskr

  • "<<berdush>>" bir erkek
  • Konuyu başlatan "<<berdush>>"

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 6.03.2009, 23:57

ayşeceren, murat_10,
tskrlr yorumlariniz icin

dj_SUDE

Stajyer

  • "dj_SUDE" bir kadın

Mesajlar: 61

Kayıt tarihi: Oct 16th 2008

Konum: ANTALYA

  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 7.03.2009, 00:09

hanı derler ya hep sabırdır her seyın bası o kadar bekledım ama degdı walla... coq gusel olmusss hazır acılmısken bı kac kere okudumm.... emeq we paylasımm tsq lerr :h050: :h050: :h050:

Mesajlar: 1

Kayıt tarihi: Mar 9th 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 14.03.2009, 16:09

çok güzel olmuş emeğine sağlık...

7

Sunday, 15.03.2009, 01:31

paylasimin icin tskler

  • "Real Love" bir kadın

Mesajlar: 4,233

Kayıt tarihi: Jan 13th 2009

Konum: Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf

  • 1098722
  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 15.03.2009, 01:33

Re: seviyorum seni (flash siir) by berdush

paylasim icin tskler cook güzel olmus

9

Sunday, 15.03.2009, 01:58

seviyorum seniiiiiiiiiiiiiiiii ekmeği suya banip yer gibi :yanak: harikasın süper...acik geç açıldı ama olsun beklediğime değdi tesekkürler arkadaşım.çok hoş bir paylaşım olmuş :h050: :h050: :h050:

  • "<<berdush>>" bir erkek
  • Konuyu başlatan "<<berdush>>"

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 15.03.2009, 02:05

güzel yorumlariniz icin ve acilmasini beklediginiz icin cok tskr ederim arkadaslar

11

Monday, 16.03.2009, 01:24

<<berdush>>, geç acılması hiç önemli degil beklememe değdi. harikaa olmuş.. ellerin dert görmesin çok tşkle. :harika:

canem

Orta Düzey

Mesajlar: 182

Kayıt tarihi: Oct 14th 2007

Konum: BURSA

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 16.03.2009, 01:47

Emeğinize saglık berdush gerçekten beklendiğine değdi ...

13

Monday, 16.03.2009, 13:45

<<berdush>>, ellerin yüreğin dert görmesin harika bi şiir olmuş .bekledğime değdii kaç kere tekrarladım tşkler arkadaşım.

  • "<<berdush>>" bir erkek
  • Konuyu başlatan "<<berdush>>"

Mesajlar: 3,832

Kayıt tarihi: Feb 1st 2009

Konum: Kuşadası / Aydın

  • Özel mesaj gönder

14

Sunday, 22.03.2009, 01:48

güzel yorumlariniz icin ben tskr ederim arkadaslar

15

Wednesday, 20.10.2010, 01:13

EMEGINE SAGLIK PAYLASIM ICIN TSKLER :P
!!!! ASK BIR CAY GIBIDIR S€KERD€ S€WGIDIR :( BIZIM GIBI GARIPL€RD€ CAYI S€K€RSIZ IC€R!!!!!