Sonunda görebilmene sevindim canım

Sağol güzel yorumun için :masum:
EsPriTüeL, hehe

Teşekkürler yorumun için
Yalnız ufacık bir uyarım olucak avatarın AGK ye aykırı olmuş

120*180 olabiliyor en çok yani azcuk ufaltırsan sevinirim
Ama çok havalı olmuş avatar eline sağlık :up:
ßy-_Rmx, teşekkürler yorumuna beğenmene sevindim.