Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

)))Sibelimben(((

Orta Düzey

  • Konuyu başlatan ")))Sibelimben((("

Mesajlar: 485

Kayıt tarihi: Sep 8th 2006

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 5.12.2008, 15:03

A.R.O.G. Gala 04.12.2008

Daha önce gi$e rekorları kıran G.O.R.A filminin devamı niteligindeki filmi ilk olarak Avrupa'da ya$ayan Türkler izledi.

04.12.2008, dün ak$am itibariyla, Almanyada vizyona giren A.R.O.G. Filminin Galasi,
Köln (Cinedom´da) gercekle$ti.

Nil Karaibrahimgil harici, bircok oyuncunun yer aldigi Gala,
9 Salonda birden gösterilerek büyük ilgi topladi.

AllaTurkaa olarak bizde bu güzel organizasyonda yer almak istedik ve sizlere dün ak$amki Event´den payla$mak istedigimiz birkac resimler.
Benim fikrimi sorarsaniz GORA ´dan coook... daha komikti :hiding:
1 2 3...
sımsıkı ta$ gibi
sımsıkı ta$ gibi
dimdik, dimdik...
(söylenilenin gerisi tarti$mali, tam olarak ben anlayamadim :D )


http://www.metacafe.com/watch/1796661/a_r_o_g_teaser_3_heroes/














  • "slowcu" bir erkek

Mesajlar: 3,614

Kayıt tarihi: Jun 2nd 2007

Konum: İstanbul

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 5.12.2008, 15:49

bu film ve Muro filmine gitmeyi cok istiyorum ...
Askere gitmeden 2 film den birini kesinlikle izlemeliyim ;)
Paylasim için tsk ederiz

  • "Masum Masum"  117 bugün yaşında
  • "Masum Masum" bir kadın

Mesajlar: 13,379

Kayıt tarihi: Jan 31st 2008

Konum: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 13.12.2008, 19:29

haha bu kisacik sahne bile cok girgir, eminim geri kalanini izlesem karnima garilar girer :D
paylasim ve bilgiler icin tesekkurler Sibelcim :up:

EsPriTüeL

Profesyonel

Mesajlar: 683

Kayıt tarihi: Feb 4th 2008

Konum: Zıkkımın Dibinden :)))

  • Özel mesaj gönder

4

Saturday, 13.12.2008, 19:49

Berbat bi filmdi ya :S G.O.R.A bile buna 5 çeker. bi kaç sahnesi hariç hiç beğenmedim ben.

)))Sibelimben(((

Orta Düzey

  • Konuyu başlatan ")))Sibelimben((("

Mesajlar: 485

Kayıt tarihi: Sep 8th 2006

  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 13.12.2008, 21:36

Alıntı

haha bu kisacik sahne bile cok girgir, eminim geri kalanini izlesem karnima garilar girer
paylasim ve bilgiler icin tesekkurler Sibelcim

Rica ederim canim, Resimler kacmi$ti ama yakaladim :D

Ha®uN

Profesyonel

  • "Ha®uN" bir erkek

Mesajlar: 2,464

Kayıt tarihi: Sep 20th 2006

Konum: Mönchengladbach

  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 13.12.2008, 22:02

Evet cok komik, gülmekten catlayacaktim nerdeyse. :ohoh:
Resimler icin saol Sibel :D

CcC-onur-CcC

Profesyonel

Mesajlar: 903

Kayıt tarihi: Mar 10th 2008

Konum: ALLATURKA ÞEHRÝ

  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 14.12.2008, 13:18

TESEKJURLER BILGI ICIN

i-rem

Profesyonel

  • "i-rem" bir kadın

Mesajlar: 2,183

Kayıt tarihi: Jun 26th 2007

Konum: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 14.12.2008, 22:45

:27672:

komik olmasada, ben Cem Yilmazi görünce bilem gülesim geliyo
tüh bide yakindan göreydim, boyu benimkinden cok uzunmu diye :D

tesekkürler paylasim icin :up:

)))Sibelimben(((

Orta Düzey

  • Konuyu başlatan ")))Sibelimben((("

Mesajlar: 485

Kayıt tarihi: Sep 8th 2006

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 15.12.2008, 00:18

Tombik, gülecen, tra$siz her$ey catlasa 1,70 boyunda.
Sanatcilar Galaya trafik dolayisiyla gec kalmi$ti,
bu nedenden dolayi sadece Cem Yilmaz 6-7 dakikalik bir konu$ma yapti cünkü Filim saat 21.00 de Vizyona girmek zorundaydi.

„Bugün per$embe ve gece uzun olacak, artik yarin krank alirsiniz arkada$lar.“
(Cem Yilmaz /espirisi)

i-rem

Profesyonel

  • "i-rem" bir kadın

Mesajlar: 2,183

Kayıt tarihi: Jun 26th 2007

Konum: Bizim köy hangi sehire bagli, bilmem ki :p

  • Özel mesaj gönder

10

Monday, 15.12.2008, 00:25

:lachab:

birileri tüyomu veriyo, krank almayida nerden biliyo bu yafs :0010:

AsLi_75

Stajyer

  • "AsLi_75" bir kadın

Mesajlar: 120

Kayıt tarihi: Apr 27th 2007

Konum: Köln

  • Özel mesaj gönder

11

Wednesday, 24.12.2008, 14:29

burda daha detayli bilgi bulabilirsiniz :D

Edit asli

pardon reklamlarin rahatsiz edecegini düsünemedim :cry:

12

Wednesday, 24.12.2008, 15:50

AsLi_75, bardon ama bu ne ya, hem download aciliyor hemde uygunsuz reklamlar var birileri el atsa iyi olacak

Zübeyde

Stajyer

  • "Zübeyde" bir kadın

Mesajlar: 116

Kayıt tarihi: May 9th 2008

  • Özel mesaj gönder

13

Wednesday, 24.12.2008, 15:54

Deren,

detayli bilgi degilde filim full olarak yüklenmis...
evet reklamlar biraz ayiba kaciyor.. fakat suan ben filimi izliyorum :D