Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

Dj.Sehzade

Stajyer

  • Konuyu başlatan "Dj.Sehzade"

Mesajlar: 141

Kayıt tarihi: Jan 30th 2007

Konum: Bulutlarýn ötesi

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 11.02.2007, 02:19

BOMBILIBILIBOM IYI KI DOGDUN.....

BOMBİLİBİLİBOMUM IYI KI DOGDUN NICE SENELERE.....

ARKADASLAR SU ANDA RADYOBEBISIMDE BOMBILIBILIBOMUMUZUN DOGUM GUNU HEPINIZI BEKLERIZZZ.....


EdiT:

http://www.radyobebisimfm.ws.tc/

2

Sunday, 11.02.2007, 02:53

Iyki dogmussun bombilibom !!!
Dj CanSu

maxma

Profesyonel

Mesajlar: 2,495

Kayıt tarihi: Nov 23rd 2006

Konum: Evin Bir Kosesi :)

  • Özel mesaj gönder

3

Sunday, 11.02.2007, 03:23

arkadasa iyiki dogdun diyoruz umarim bu yeni yasi saglik mutluluk ve sevgi.. ayrica bol para getirir :birthday:

Aylion

Orta Düzey

  • "Aylion" bir kadın

Mesajlar: 187

Kayıt tarihi: Sep 20th 2006

Konum: Dortmund

  • Özel mesaj gönder

4

Sunday, 11.02.2007, 10:04

Ben dün gece radyodan Bobbilibimbomun dogum gününü kutluyamadim, somdi burdan yapmis olayim :birthday:

oO_eLif_Oo

Orta Düzey

Mesajlar: 534

Kayıt tarihi: Sep 21st 2006

  • Özel mesaj gönder

5

Sunday, 11.02.2007, 12:52

happy birthday :dogum:

~~Sunny~~

Orta Düzey

Mesajlar: 433

Kayıt tarihi: Sep 20th 2006

Konum: Königreich der Himmel

  • Özel mesaj gönder

6

Sunday, 11.02.2007, 14:14

Arkadasi tanimiyorum ama dogum gününü kutlarim. HAPPY BiRTHDAY :aycicek:

MelBayrak

Stajyer

Mesajlar: 37

Kayıt tarihi: Sep 24th 2006

Konum: Neckarsteinach

  • Özel mesaj gönder

7

Tuesday, 13.02.2007, 00:38

dogum günün kutlu,ömrün uzun,hayatin mutlu olsun inshaAllah :D

Mesajlar: 2

Kayıt tarihi: Feb 17th 2007

  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 17.02.2007, 22:48

ıyıı dogdun :D:D