Prenses, çok hoş bir çalışma emeğinize sağlık tek eleştirim imzanız için biraz büyük gibi sanki
Bende bu fikire katiliyorum
Temaniz cok güzel ama imza cok dikkat cekiyor...
ilk paylasıma göre gayet iyi ve düzenli bir calisma
Gelecek tema calismalarinizda basarilar dilerim