Giriş yapmadınız.

)))Sibelimben(((

Orta Düzey

  • Konuyu başlatan ")))Sibelimben((("

Mesajlar: 485

Kayıt tarihi: Sep 8th 2006

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 14.01.2007, 07:09

Cocuklugumu özlüyorum...


[stream]http://mp3.mp3evi.com/Mp3SLinkComDogruAdres/FDUzunUzun/23.wma[/stream]

aloneboys

Stajyer

Mesajlar: 47

Kayıt tarihi: Oct 1st 2006

Konum: eskiþehir

  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 14.01.2007, 11:47

güsel paylasim tsk.ler........

yacker

Stajyer

Mesajlar: 24

Kayıt tarihi: Jan 25th 2007

Konum: ÝSTANBUL

  • Özel mesaj gönder

3

Thursday, 1.02.2007, 20:01

ya süpersin ya benim yaşım daha 13 ama bende büyümek ve arkadaşlarımdan ayrılmak istemiyorum.
onlar benim canımın yarısı :\

Dj.Sehzade

Stajyer

Mesajlar: 141

Kayıt tarihi: Jan 30th 2007

Konum: Bulutlarýn ötesi

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 1.02.2007, 20:12

ahh cocuklugumuz..Belkide hayatın en güzel yasam devresi...Belkide dert,endise,gelecek kaygısı gibi bi cok konudan uzak, haberimis olmadan yasiyorduk..Sadece o tertemis cocukluk hislerimizle güzel oyunlar oynardık dünyadan haberimiz olmazdı..Belkide bize o duyguları geri verseler yine cocuklukta oldugumus gibi yasaris..Paylasimin icin cok tesekkürler..Harika bisi hatırlattın bize..

okan60

Stajyer

Mesajlar: 91

Kayıt tarihi: Feb 23rd 2007

  • Özel mesaj gönder

5

Saturday, 2.06.2007, 12:29

tek kelimeyle süperrr...

Mesajlar: 38

Kayıt tarihi: Jun 12th 2007

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

6

Tuesday, 26.06.2007, 01:03

abi ben 6 yasindayken pc basladim aslinda bende cocuklugumu ozluyom:P
yas 12 burda 16 yazio:D

PR€NS€S35

Profesyonel

  • "PR€NS€S35" bir kadın

Mesajlar: 1,654

Kayıt tarihi: Oct 30th 2010

  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 27.11.2010, 00:37

bende cok özlüyorum ama gelmez :( paylasim icin tskler :P
GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...