ahh cocuklugumuz..Belkide hayatın en güzel yasam devresi...Belkide dert,endise,gelecek kaygısı gibi bi cok konudan uzak, haberimis olmadan yasiyorduk..Sadece o tertemis cocukluk hislerimizle güzel oyunlar oynardık dünyadan haberimiz olmazdı..Belkide bize o duyguları geri verseler yine cocuklukta oldugumus gibi yasaris..Paylasimin icin cok tesekkürler..Harika bisi hatırlattın bize..