Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

1

Tuesday, 26.01.2016, 11:25

FLaTcaSt DaRk TeMası fcp

by-dadas belirtilen dosyaları ekledi:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 31.01.2016, 13:25

Emegine yüregine saglık güzel paylaşım için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

3

Sunday, 31.01.2016, 21:17

Yorum ve begenı için tşkler :sapka:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/

4

Monday, 1.02.2016, 02:55

Güzel Paylasim için Tesekkürler Emeginize saglik

  • "süslüü05" doğum gününü kutluyor
  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

5

Monday, 1.02.2016, 12:33

By dadaş, temaya yeni başlamış ve güzel seyler sunma gayreti içersinde olan ve zaman içersinde kendinize çok seyler katabilecek bir arkadaşımızsınız,
öncelikle başarılar diliyorum.

Çalışmanıza gelince,Hazır sablon çerçeve kullanmısınız,sadece font yazıp resim eklemissiniz acemiyken aynı çerçeveyi bende çok begenip kullanmıştım :)

tabi böyle ögrenilecek,başlangıç için güzel , fakat inanın belli bir zaman sonra keyif vermiyor.Kendi hayallerini düsüncelerini yansıtmak kadar güzeli yok.
O bakım dan ben biran önce sizin adım adım ilerletmenizi isterim.

Kendinize ait çerçeve çalismalarına başlayın, sormak istediginiz bir sey olursada bilgimiz yettigince fikir verir yardımcı oluruz,çünkü burada bir çogumuz bu şekilde sorup danısarak ögrendik
yada ögrenmeye çalisiyoruz
ben size yürekten basarılar diliyorum. Tabi puanımıda çalismanıza göre degerlendirip veriyorum.

Bak belki merak edersin diye acemi öğrencelik , çalismamı göstereyim kullandıgım birçok şey şimdiki düşünceme göre malesef emeksiz
flatcast fcp tema -GÜL SENİN TENİN- süslüü05
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

Bu mesaj 4 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (1.02.2016, 12:52)


6

Tuesday, 2.02.2016, 01:27

ewet haklısın gördüm Süslü abla Ama inanki şuan tema yapmaya vakdim bile yok cok isterim yapmayi bende iş güc başimizi kaldırcak vakıt yok tema yapmaya kısada olsa az ara verdim yapmiyicam şuan için tema ilerki günlerde belki devam ederim yorum ve beğenı için tşk ederim :sapka:
http://damarcidadasfm.blogcu.com/