Yorumlar için çok teşekkürler. Özellikle zenobia ve kraliçe sultan için. Zenobia tema konusunda en büyük yol göstericim ve yardımcım. Kraliçe sultan da artık yorumlarıyla bana yardımcı oluyor. İkinize de hassaten teşekkür ederim. Yorumlarınızın devamını bekliyorum. Hediye paketinin içinde ne var bende bilmiyorum ama sanırsam çikolata vardır. Afiyet bal şeker olsun.
http://merhametfm.blogspot.com/
İyi kalpli olmak, mükemmel olmaktan daha önemlidir.