Bakmaya kıyamıyo insan, rengiyle süslemesiyle harika olmuş,
emegine yüregine saglıkk,böyle güzel ve anlamlı çalismayı bizlerle buluşturdugun için,
sonsuz tskler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
Güzel Yorumunuz ve Begeniniz icin teşekkürler Mustafa cilek
Güzel Yorumunuz ve Begeniniz icin teşekkürler KerimCan
Güzel Yorumunuz ve Begeniniz icin teşekkürler TAMER*39
Güzel Yorumunuz ve Begeniniz icin teşekkürler süslüü05