Zaman çok kısa, her yeni yaşında mutluluğa uçarak ulaşmanı,
bu hayati tüm güzellikleriyle yaşamanı diliyorum. Nice yaşlara Taner, doğum günün kutlu olsun.
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
Dün Nete pek girme imkanım olmadığı için biraz geciktim. Gerçi Telefon ile görüştük ama burdan da kutlayayım.
İyiki doğdun, iyiki varsın hemşom. Nice doğum günlerini hep birlikte kutlarız umarım.
Dün Nete pek girme imkanım olmadığı için biraz geciktim. Gerçi Telefon ile görüştük ama burdan da kutlayayım.
İyiki doğdun, iyiki varsın hemşom. Nice doğum günlerini hep birlikte kutlarız umarım.