Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

HAZARBEY

Profesyonel

  • "HAZARBEY" bir erkek
  • Konuyu başlatan "HAZARBEY"

Mesajlar: 1,282

Kayıt tarihi: Jan 9th 2013

  • Özel mesaj gönder

1

Wednesday, 7.01.2015, 19:13

Hazarbey Temalari-Taş Plak-Nostalji

HAZARBEY belirtilen dosyaları ekledi:

2

Wednesday, 7.01.2015, 19:26

Nostaljik rüzgarların estiği ,sade ve şık bir tema olmuş..Emeğinize yüreğinize sağlık.

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

3

Wednesday, 7.01.2015, 21:58

Emegine yüregine saglık HAZARBEY güzel harika çalışma için tşklr
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

By_€x

Bilge

  • "By_€x" bir erkek

Mesajlar: 5,388

Kayıt tarihi: May 18th 2013

Konum: TEKİRDAG

  • Özel mesaj gönder

4

Thursday, 8.01.2015, 11:26

Emegine YÜregnie Saglik HAZAR BEY Paylaşım Adına TEŞEKKÜRLER..

BOZKURT-03

Profesyonel

  • "BOZKURT-03" bir erkek

Mesajlar: 1,413

Kayıt tarihi: Dec 11th 2007

Konum: NRW/Köln

  • Özel mesaj gönder

5

Thursday, 8.01.2015, 17:56

Emeginize saglik güzel paylasim icin tesekkürler

gurbetten

Profesyonel

  • "gurbetten" bir kadın

Mesajlar: 712

Kayıt tarihi: Jan 28th 2013

  • 790752
  • Özel mesaj gönder

6

Thursday, 8.01.2015, 19:54

Emeginize saglik,paylasiminiz icin tsk ederim...

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 9.01.2015, 00:08

Renk ve tasarım,güzel,kullanişli bir çalişma olmuş emeklerinize saglik.
paylaşım için tsk ederiz
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

8

Friday, 9.01.2015, 12:18

emeğine saglik Hazarbey..Güzel paylaşım için tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

serap35

Orta Düzey

  • "serap35" bir kadın

Mesajlar: 556

Kayıt tarihi: May 21st 2013

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 12.01.2015, 16:22

Emeğine Yüreğine Sağlık Güzel paylasım adına Tesekkürler..
S€R@P

cano ulas

Orta Düzey

  • "cano ulas" bir erkek

Mesajlar: 446

Kayıt tarihi: Dec 27th 2011

  • 1276557
  • Özel mesaj gönder

10

Tuesday, 13.01.2015, 11:32

Paylaşım için teşekkürler ellerinize sağlık

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

11

Tuesday, 27.01.2015, 00:05

emeğine yüreğine sağlık hazarbey her zamanki gbi harika temalar güzel paylaşım adına teşekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

12

Tuesday, 3.02.2015, 19:49

emeklerinize sağlik paylaşima teşekkürler
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]