Alevvv,harika bir tasarım olmuş ve renkler benim rengim,çok begendimm,
ses butonunu koymamışsın,tek eksik onu gördüm..
ben şimdi bunu kullanmazsam çatlar ölürüm, hemen indiriyorum
Tarzını çok beğeniyorum ve yürekten alkışlıyorum
emeğine yüreğine göznuruna saglık
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
Bu mesaj 2 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (14.11.2014, 16:45)
hepinize ayrı ayrı güzel yorumlarınız için çok teşekkr ederim arkadaşlar,süslü keyifli yayınlarda kullanın, cok memnun oldum kullanma isteginizede saolun..