Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

1

Saturday, 6.09.2014, 12:29

flatcast,fcp,tema,mavinin büyüsü yavuzhan

{yavuzhan}} belirtilen dosyaları ekledi:
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

Benilay

Stajyer

  • "Benilay" bir kadın
  • "Benilay" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 48

Kayıt tarihi: Jul 31st 2014

Konum: izmir

  • Özel mesaj gönder

2

Saturday, 6.09.2014, 18:41

Gayet basarılı bir tema görsellik harıka olmuş
kutlarım sizi Oguzhan,
Ayrıca imza olan yazınız
Ayrı bır derin mesaj verıyor anlayanlara :D
gönüldolusu tebrık ediyorum sizi ..

hasanyöndem

Profesyonel

  • "hasanyöndem" bir erkek

Mesajlar: 1,369

Kayıt tarihi: Feb 1st 2013

Konum: Karaman

  • 1300123
  • Özel mesaj gönder

3

Saturday, 6.09.2014, 19:08

Eline sağlık Oğuzhan
http://merhametfm.blogspot.com/
İyi kalpli olmak, mükemmel olmaktan daha önemlidir.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

4

Saturday, 6.09.2014, 20:09

Sadece vidaların ölçülerini biraz küçük tutsaymışsın çok zarif duracaklarmış..
Renk harika,dizayn yine çok güzel,gittikçe güzelleşiyor temalarınız..Kutlarım :1alkis:
Fontları büyük harf ile başlarsan çok şık olucak.. :thumbup:
Ellerine sağlık Yavuzhan ,güzel emeğin için çok tşk ler..

5

Saturday, 6.09.2014, 21:01

güzel duruyor temaniz yavuzhan sadece yazilar az daha kücültün emeginize saglik paylasim icin tskler

6

Saturday, 6.09.2014, 21:25

emegine saglık yavuzhan,güzel paylasım adına tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

Yoncam

Jüri

  • "Yoncam" bir kadın

Mesajlar: 6,321

Kayıt tarihi: May 26th 2012

  • 1503088
  • Özel mesaj gönder

7

Sunday, 7.09.2014, 03:02

Emek ve paylaşım adına tşkler
Ben İnsanlığı İnsanlardan Öğrendim !!!

By_€x

Bilge

  • "By_€x" bir erkek

Mesajlar: 5,388

Kayıt tarihi: May 18th 2013

Konum: TEKİRDAG

  • Özel mesaj gönder

8

Sunday, 7.09.2014, 12:44

Emegine Yüreğine Sağlık YAVUZHAN Paylaşım Adına Teşekkürlerr..

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

9

Sunday, 7.09.2014, 15:59

Emeginize saglik paylasim icin cok tsklr........

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

10

Monday, 8.09.2014, 21:54

Yoncam, By_€x ,ZENoBIA ,hasanyöndem,*.DAGKIZI.*,by okannn ,ALYA ,benilay,kerimcan,yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı tsk ederim hayırlı forumlar dilerim
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

11

Tuesday, 9.09.2014, 10:38

TASARİM VE RENK OLARAK GÜZEL ÇALİŞMA EMEKLERİNİZE SAĞLİK
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]

  • "*CANKIZ*" bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Tuesday, 9.09.2014, 21:54

Elinize emeğinize sağlık paylaşımınız için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

  • "MUSTAFA ÇİLEK" bir erkek

Mesajlar: 11,760

Kayıt tarihi: Mar 5th 2011

Konum: TOKAT

  • 1479656
  • Özel mesaj gönder

13

Sunday, 14.09.2014, 00:08

Emeginize yüreginize saglık güzel paylaşım için teşekkür ederiz
Umutla Baktıgım Gözlerimle Kaybettigim Göz Yaşlarım

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

14

Tuesday, 16.09.2014, 13:06

emeğine yüreğine sağlık yavuzhan güzel paylasım adına tesekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

  • "RenksizGazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 22.09.2014, 18:46

Yavuzhan....Emegine yüregine saglık güzel paylasım icin cok tsk.ler... :)

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

16

Tuesday, 28.10.2014, 02:52

emeklerinize sağlık çok güzel bir çalisma olmuş tebrikler paylaşım adına tskler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::