Emegine Yüregine Sağlık SÜSLÜ paylaşım adina Teşekkürlerr..(RESMİ BİRAZ DAHA BELİRGİN OLSAYDİ DAHA HOŞ OLURDU DİYE DÜŞÜNÜYORUM) Benim fikrimm![]()
). düşüncenize katılmıyor deilim, seçenek olarak birde açik tonlamasını ekleyim dileyen arkadaşlar göz zevkine göre indirsinler.
Bu mesaj 2 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (1.09.2014, 11:26)
Öncelikle SİMA nın anlamını ben bilmiyorum..İngilizce SMİLEY![]()
Ve bence türkçe başlayan fontlar yine türkçe devam etmeli,Smiley,İFADE. bence en güzel türkçemizdir..![]()
Temanı çok beğendim hem kullanışlı hem göze çok güzel görünüyor.Eline gönlüne sağlık Süslü..
Güzel emeklerine çok tşk ederim..
Bu mesaj 3 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (1.09.2014, 22:07)
ben biliyordum ama bilmeyen var ise onlarda öğrenmiş olurlar sima yı..

Bu mesaj 1 defa düzenlendi, son düzenlemeyi yapan "süslüü05" (2.09.2014, 14:47)