Giriş yapmadınız.

1

Monday, 25.08.2014, 01:49

umut yolcusu yanlızım.

Umut Yolcusu belirtilen dosyaları ekledi:

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

2

Monday, 25.08.2014, 02:00

Sade kullanıslı olmus emegine saglik tsklr....

By_€x

Bilge

  • "By_€x" bir erkek

Mesajlar: 5,388

Kayıt tarihi: May 18th 2013

Konum: TEKİRDAG

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 25.08.2014, 08:51

Emegine Yüregine Sağlik Umut Yolcusu paylasim adına teşekkürler..

4

Monday, 25.08.2014, 08:52

güzel çalişma emeklerinize sağlik
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]

5

Monday, 25.08.2014, 09:13

güzel çalişma emeklerinize sağlik


ALYA teşekkürler yorumunuza..

6

Monday, 25.08.2014, 09:18

Emegine Yüregine Sağlik Umut Yolcusu paylasim adına teşekkürler..


By_€x yorumunuza teşekkürler

7

Monday, 25.08.2014, 09:19

Sade kullanıslı olmus emegine saglik tsklr....


by okannn teşekkürler yorumunuza

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 25.08.2014, 11:37

emeğine yüreğine sağlık taner güzel paylasım adına tesekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

9

Monday, 25.08.2014, 12:19

emeğine yüreğine sağlık taner güzel paylasım adına tesekkürler


Teşekkürler TAMER yorumuna

dj.müge

Profesyonel

  • "dj.müge" bir kadın

Mesajlar: 882

Kayıt tarihi: Jul 30th 2008

Konum: istanbul

  • 1008037
  • Özel mesaj gönder

10

Monday, 25.08.2014, 12:20

Resim ve sözler çok hos. Emeginize saglık Umut Yolcusu.
Bazı insanlar söyleyecegi çok şey varkende susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.

11

Monday, 25.08.2014, 20:29

hos duruyor emeginize saglik paylasim icin tskler

012BeNeTToN

Orta Düzey

  • "012BeNeTToN" bir erkek

Mesajlar: 392

Kayıt tarihi: Apr 25th 2012

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 25.08.2014, 20:31

emegine saglık Umut Yolcusu güzel olmus,paylasım icin tsk.ederim.
ѕєη ѕєηι öуℓє вιяιηє вαgℓαкι ѕєη öℓüη¢є σ∂α нιç уαѕαмαѕιη

13

Monday, 25.08.2014, 21:26

hos duruyor emeginize saglik paylasim icin tskler


Yorumunuza teşekkürler DAGKIZI

  • "01antepli27" bir erkek

Mesajlar: 7,282

Kayıt tarihi: Aug 18th 2011

Konum: Adana

  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 25.08.2014, 21:33

Emeklerine sağlık Taner herzamanki gibi sade ve kullanışlı bir çalışma olmuş...
EDEP OLMADIKCA ASALETiN FAYDASI OLMAZ!!!...

15

Monday, 25.08.2014, 23:37

Emeklerine sağlık Taner herzamanki gibi sade ve kullanışlı bir çalışma olmuş...


Teşekkürler kardeş güzel yorumuna

16

Tuesday, 26.08.2014, 19:33

emegine saglık Umut yolcusu..paylasım adına tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "TÜRK DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

17

Tuesday, 26.08.2014, 21:38

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

18

Saturday, 30.08.2014, 19:18

Emegine sağlık, güzel bir tema olmuş

paylaşım adına tşkler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

19

Monday, 1.09.2014, 20:21

yine güzel ve kullanışlı.. :thumbup:
Umutyolcusu elinize sağlık,güzel emeğe çok tşk ler..

Yoncam

Jüri

  • "Yoncam" bir kadın

Mesajlar: 6,321

Kayıt tarihi: May 26th 2012

  • 1503088
  • Özel mesaj gönder

20

Tuesday, 2.09.2014, 04:08

Emek ve paylaşım adına tşkler renk çok güzel
Ben İnsanlığı İnsanlardan Öğrendim !!!