503
Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz.
Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz.
Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.
flatcast,fcp,tema,manzara,{yavuzhan}}
{yavuzhan}} belirtilen dosyaları ekledi:
manzara.fcp
(283 Byte - 210 defa indirildi - en son: 15.06.2026, 18:05)
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....
Ellerine sağlık yavuzhan. Başlığa köprü deseydin olmaz mıydı?
http://merhametfm.blogspot.com/
İyi kalpli olmak, mükemmel olmaktan daha önemlidir.
Güzel bir tema olmuş,butonlarda fontlar biraz kaybolmuş gibi ama yinede çok hoş..
Ellerine sağlık Yavuzhan,güzel emeğin için tşk ederim..
PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK
Ellerine sağlık yavuzhan. Başlığa köprü deseydin olmaz mıydı?
güzel yorumunuz için tsk ederim (baslıga köprü desen olmazmıydı) siz istediğinizi diyebilirsiniz tabiki
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....
Güzel bir tema olmuş,butonlarda fontlar biraz kaybolmuş gibi ama yinede çok hoş..
Ellerine sağlık Yavuzhan,güzel emeğin için tşk ederim..
güzel yorumunuza tsk ederim hocanın dediklerini tabiki dikkate alırım
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....
PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK
yorumunuz için tsk ederim
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....
emeginize saglik, paylaşım adına tşkler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
güzel yorum için tsk ederim güzel paylaşımlara insallah
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....
emeğine yüreğine sağlık yavuzhan güzel paylasım adına tesekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR
emegine saglık yavuzhan,güzel paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.
Emeginize saglik paylasim icin cok tsklr.....
Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''
Emeğinize Yüreginize Sağlık gayen hoş bir çalışma olmuş Başarılarınızın Devamını dilerimm..
Yavuzhan....Emegine yüregine saglık güzel paylasım icin cok tsk.ler...
hoş çalişma emeğinize sağlik
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]
Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler