Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 15.08.2014, 10:53

flatcast,fcp,tema,manzara,{yavuzhan}}

{yavuzhan}} belirtilen dosyaları ekledi:
  • manzara.fcp (283 Byte - 210 defa indirildi - en son: 15.06.2026, 18:05)
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

hasanyöndem

Profesyonel

  • "hasanyöndem" bir erkek

Mesajlar: 1,369

Kayıt tarihi: Feb 1st 2013

Konum: Karaman

  • 1300123
  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 15.08.2014, 11:08

Ellerine sağlık yavuzhan. Başlığa köprü deseydin olmaz mıydı?
http://merhametfm.blogspot.com/
İyi kalpli olmak, mükemmel olmaktan daha önemlidir.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 15.08.2014, 20:27

Güzel bir tema olmuş,butonlarda fontlar biraz kaybolmuş gibi ama yinede çok hoş..
Ellerine sağlık Yavuzhan,güzel emeğin için tşk ederim..

  • "TÜRK DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 15.08.2014, 22:01

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 15.08.2014, 23:32

Ellerine sağlık yavuzhan. Başlığa köprü deseydin olmaz mıydı?
güzel yorumunuz için tsk ederim (baslıga köprü desen olmazmıydı) siz istediğinizi diyebilirsiniz tabiki :) ;)
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

6

Friday, 15.08.2014, 23:34

Güzel bir tema olmuş,butonlarda fontlar biraz kaybolmuş gibi ama yinede çok hoş..
Ellerine sağlık Yavuzhan,güzel emeğin için tşk ederim..
güzel yorumunuza tsk ederim hocanın dediklerini tabiki dikkate alırım :) :)
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

7

Friday, 15.08.2014, 23:35

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK
yorumunuz için tsk ederim
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

8

Saturday, 16.08.2014, 23:24

emeginize saglik, paylaşım adına tşkler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

{yavuzhan}}

Orta Düzey

  • "{yavuzhan}}" bir erkek
  • Konuyu başlatan "{yavuzhan}}"

Mesajlar: 293

Kayıt tarihi: Jul 24th 2011

Konum: GaziAntep

  • 1385138
  • Özel mesaj gönder

9

Saturday, 16.08.2014, 23:32

güzel yorum için tsk ederim güzel paylaşımlara insallah
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

10

Monday, 18.08.2014, 11:34

emeğine yüreğine sağlık yavuzhan güzel paylasım adına tesekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

11

Monday, 18.08.2014, 22:35

emegine saglık yavuzhan,güzel paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

12

Tuesday, 19.08.2014, 23:54

Emeginize saglik paylasim icin cok tsklr.....

  • "*CANKIZ*" bir kadın

Mesajlar: 9,281

Kayıt tarihi: Oct 15th 2011

  • Özel mesaj gönder

13

Tuesday, 2.09.2014, 23:20

Elinize emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

By_€x

Bilge

  • "By_€x" bir erkek

Mesajlar: 5,388

Kayıt tarihi: May 18th 2013

Konum: TEKİRDAG

  • Özel mesaj gönder

14

Wednesday, 3.09.2014, 10:21

Emeğinize Yüreginize Sağlık gayen hoş bir çalışma olmuş Başarılarınızın Devamını dilerimm..

  • "RenksizGazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 22.09.2014, 19:33

Yavuzhan....Emegine yüregine saglık güzel paylasım icin cok tsk.ler... :)

16

Tuesday, 23.09.2014, 10:19

hoş çalişma emeğinize sağlik
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]

su-damlası

Orta Düzey

  • "su-damlası" bir kadın

Mesajlar: 295

Kayıt tarihi: Nov 15th 2013

  • Özel mesaj gönder

17

Tuesday, 23.09.2014, 11:32

Emeğinize sağlık paylaşım için teşekkürler