Zenobia indeksi çok beğenmiştim,birde temasını yapinca iki kat beğenim arttı,takım tamamlandı,çok güzel oldu.
emeğine yüreğine sağlık, yürekten kutluyorummm
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::
Zenobia indeksi çok beğenmiştim,birde temasını yapinca iki kat beğenim arttı,takım tamamlandı,çok güzel oldu.
emeğine yüreğine sağlık, yürekten kutluyorummm
İndex ten sonra karar verdim temasına..İlk kez belkide 1,5 günde bitirdim bir temayı..
Umarım indirenler güle güle kullanırlar..
Çok sağol Süslü güzel yorumuna ve desteğine çokkkk tşk ediyorum..