Giriş yapmadınız.

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

1

Sunday, 10.08.2014, 23:44

GÖZLERİME BAKMA DAĞILIRSIN İndex ile uyumlu..Flatcast.Fcp.Tema..[ZENoBIA]

[flash]http://hostarea.de/out.php/i343612_hanaser.swf [/flash]




Gözlerime Bakma dağılırsın İndexi ile uyumlu tema.... İndex>>>>>>>>>>>>> [WEB] İndex...Gözlerime bakma Dağılırsın..Flatcast..Dsgn ZENoBIA
ZENoBIA belirtilen dosyaları ekledi:

  • "by okannn" bir erkek

Mesajlar: 4,132

Kayıt tarihi: Feb 24th 2011

Konum: Bursa

  • Özel mesaj gönder

2

Sunday, 10.08.2014, 23:46

Emegine saglik tsklr guzel olmus takımda guzel durcak emınım...........

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

3

Monday, 11.08.2014, 00:00

Emegine saglik tsklr guzel olmus takımda guzel durcak emınım.......

İnşallah dediğin gibi durur Okan..
Güzel yorumuna çok tşk ederim..

  • "süslüü05" bir kadın

Mesajlar: 6,022

Kayıt tarihi: Oct 31st 2013

Konum: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Özel mesaj gönder

4

Monday, 11.08.2014, 00:14

Zenobia indeksi çok beğenmiştim,birde temasını yapinca iki kat beğenim arttı,takım tamamlandı,çok güzel oldu.
emeğine yüreğine sağlık, yürekten kutluyorummm :1alkis:
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

5

Monday, 11.08.2014, 00:38

Zenobia indeksi çok beğenmiştim,birde temasını yapinca iki kat beğenim arttı,takım tamamlandı,çok güzel oldu.
emeğine yüreğine sağlık, yürekten kutluyorummm :1alkis:

İndex ten sonra karar verdim temasına..İlk kez belkide 1,5 günde bitirdim bir temayı.. :1gözkirp:
Umarım indirenler güle güle kullanırlar..
Çok sağol Süslü güzel yorumuna ve desteğine çokkkk tşk ediyorum.. :gulver:

6

Monday, 11.08.2014, 01:24

emegine saglik zeno güzel bi paylasim tskler :)

HAZARBEY

Profesyonel

  • "HAZARBEY" bir erkek

Mesajlar: 1,282

Kayıt tarihi: Jan 9th 2013

  • Özel mesaj gönder

7

Monday, 11.08.2014, 02:40

teknik ve tasarım düşüncesi olarak harika bir çalışma zenobia emeğine saglık

AYBER

Orta Düzey

  • "AYBER" bir erkek

Mesajlar: 550

Kayıt tarihi: Jul 30th 2012

Konum: iskenderun

  • 1320879
  • Özel mesaj gönder

8

Monday, 11.08.2014, 14:20

zeno çok güzel olmuş ellerine sağlık
ince detaylar bilgeliğin eseri ;)
ÇÖZEMEDİM BAZILARINI !! UZAKTAN MI ADAMLAR,YOKSA ADAMLIKTAN MI UZAKLAR..?

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

9

Monday, 11.08.2014, 14:29

emeğine yüreğine sağlık zenobia güzel paylasım adına tesekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

10

Monday, 11.08.2014, 20:21

emegine saglik zeno güzel bi paylasim tskler :)

Çok sağol Reyhan cım.Eline gönlüne sağlık..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

11

Monday, 11.08.2014, 20:22

teknik ve tasarım düşüncesi olarak harika bir çalışma zenobia emeğine saglık

Beğeniniz için çok tşk ederim Hazarbey elinize sağlık..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

12

Monday, 11.08.2014, 20:23

zeno çok güzel olmuş ellerine sağlık
ince detaylar bilgeliğin eseri ;)

Yorumuna ve beğenine çok tşk ler Ayber,yüreğine sağlık..

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

13

Monday, 11.08.2014, 20:25

emeğine yüreğine sağlık zenobia güzel paylasım adına tesekkürler

Sağol Tamer,eline yüreğine sağlık..

roy

Orta Düzey

  • "roy" bir erkek

Mesajlar: 569

Kayıt tarihi: Jul 15th 2012

Konum: River State

  • Özel mesaj gönder

14

Monday, 11.08.2014, 22:05

:1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :thumbsup: Başka 1şey demeye gerek yok:)
Siz her neyseniz ben "ÖTEKİ"yim..

  • "TÜRK DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

15

Monday, 11.08.2014, 23:40

ZENO :1alkis: EL EMEĞİNE NURUNA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Güney K

Profesyonel

  • "Güney K" bir erkek

Mesajlar: 1,387

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: TEKİRDAĞ

  • Özel mesaj gönder

16

Tuesday, 12.08.2014, 14:21

Eline emegine saglik Zenobia usta :1alkis: :1alkis: ..Paylaşım icin teşekkur ederim

muhibb_40

Profesyonel

  • "muhibb_40" bir erkek

Mesajlar: 791

Kayıt tarihi: Apr 5th 2011

Konum: Ankara

  • Özel mesaj gönder

17

Wednesday, 13.08.2014, 23:35

Emeğine yüreğine sağlık zenobia cok harika olmuş güzel paylasım adına tesekkürler :1alkis: :1alkis:
Bir aşk bulsam, yağmurunda ıslansam Bir dost bulsam, irfanında beslensem
Yalnızlığım bitermola ki?

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

18

Thursday, 14.08.2014, 13:56

Roy çok tşk ediyorum,beğenine ve yorumuna,çok sağoll
:1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :1alkis: :thumbsup: Başka 1şey demeye gerek yok:)

imageman

Profesyonel

  • "imageman" bir erkek
  • "imageman" adlı kullanıcı yasaklandı

Mesajlar: 1,185

Kayıt tarihi: Apr 11th 2013

Konum: Österreich

  • Özel mesaj gönder

19

Friday, 15.08.2014, 23:24

Tesekkürler zenobia eline saglik :çakçak:
::.. RADYO KAROGLAN..::
7/24 Tasavvuf Sohbetleri

http://hakkalyakin.com/index.php?page=Radio

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın
  • Konuyu başlatan "ZENoBIA"

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

20

Saturday, 16.08.2014, 23:50

ZENO :1alkis: EL EMEĞİNE NURUNA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Yorumun için tşk ederim Dalgıç,gönlüne sağlık..