Ben ikinci temanı daha çok beğendim,çünki renk akımını çok güzel yakalamışsın.Birinci temanda belki fontlara pembe katsaydın renk akımını resim ile tamamlaya bilirdin diye düşündüm..
İknci temanda sağ bölümdeki butonlarına dikkatle bakarsan her buton farklı hizada duruyor.<her butonun aynı hizada olması için,çoğalttığın butonları klavyendeki rakamların yanında bulunan aşğı yukarı sağa sola oklarını kullanarak kaydırırsan emin ol her butonun aynı hizada olucaktır.
Her iki güzel emeğine çok tşk ler ediyorum Bircan.eline yüreğine sağlık.