Ellerinize sağlık Dost bu temanızda çok hoş bir tema.
Bir tavsiyem olucak,imza boyutunuzu biraz daha küçülterek atarsanız çok daha şık durur temada.
Güzel emek paylaşımlarınıza tşk ler..
yorumunuz için tsk ederim zenobıa font la alakali bi durum sanirsam ama tavsiyen için tsk eder ve mutlaka dikkat ederim bundan sonra yapacagim temalar icin imzayi biraz kücültürüm saolasin