Giriş yapmadınız.

Sayın ziyaretçi, AllaTurkaa sitesine hoş geldiniz. Eğer buraya ilk ziyaretiniz ise lütfen yardım bölümünü okuyunuz. Böylece bu sitenin nasıl çalıştığı konusunda ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz. Eğer sitenin tüm olanaklarından faydalanmak istiyorsanız, kayıt yaptırmayı düşünmelisiniz. Bunun için kayıt formunu kullanabilir ya da bu bağlantıya giderek kayıt işlemi hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Eğer önceden kayıt yaptırdıysanız buradan giriş yapabilirsiniz.

Dost58

Stajyer

  • "Dost58" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Dost58"

Mesajlar: 79

Kayıt tarihi: Apr 27th 2014

  • Özel mesaj gönder

1

Friday, 2.05.2014, 21:37

Flatcast Tema kırmızı çerçeve Dost58

Dost58 belirtilen dosyaları ekledi:

ZENoBIA

Bilge

  • "ZENoBIA" bir kadın

Mesajlar: 27,929

Kayıt tarihi: Apr 21st 2011

  • Özel mesaj gönder

2

Friday, 2.05.2014, 22:06

Dost ellerinize sağlık,çok şık bir temaya imza atmışsınız. :thumbup:
İtalik yazısında tek harf eksiği göze batmıyor ;)
çalışmanızı beğendim,emeğiniz için çok tşk ediyorum..

  • "TAMER*39" bir erkek

Mesajlar: 3,829

Kayıt tarihi: Oct 16th 2013

Konum: kırklareli

  • 1532693
  • Özel mesaj gönder

3

Friday, 2.05.2014, 22:15

Emeğine yüreğine sağlık dost gayet güzel ve kullanıslı bir tema olmus paylasımın için teşekkürler
BİLGİ AMAÇLI
TAMER*39 NİKİMLE YORUM VE OYLAMA YAPILACAK
TAMERİCİ VE OLYMPLUS NİKMLE TEMALARIM GELECEKTIR

Dost58

Stajyer

  • "Dost58" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Dost58"

Mesajlar: 79

Kayıt tarihi: Apr 27th 2014

  • Özel mesaj gönder

4

Friday, 2.05.2014, 22:16

tskler ZENoBIA saolasin yorum icin yaziyi aciklayim müsade edersen i harfini yazdigim zaman yazi fonu degisiyor mecburen font yuzunden I harfini kullandim font bozumasin diye

Dost58

Stajyer

  • "Dost58" bir erkek
  • Konuyu başlatan "Dost58"

Mesajlar: 79

Kayıt tarihi: Apr 27th 2014

  • Özel mesaj gönder

5

Friday, 2.05.2014, 22:18

yorum için tsk ederim tamer 39 saoalsin

  • "RenksizGazete" bir erkek

Mesajlar: 12,460

Kayıt tarihi: May 4th 2012

Konum: istanbul

  • 1464528
  • Özel mesaj gönder

6

Saturday, 3.05.2014, 13:53

Dost...Emeginize saglık sade kullanıslı bir calısma olmus.Tebrik ederim..Paylasım icin tsk ederim..

Ç@KIR

Profesyonel

  • "Ç@KIR" bir erkek

Mesajlar: 948

Kayıt tarihi: Apr 12th 2014

Konum: o eski den di

  • 1380700
  • Özel mesaj gönder

7

Saturday, 3.05.2014, 13:59

DOST EMEGİNE SAGLIK TSK EDERİM GUZEL PAYLASİM İCİN
http://sonaskimmfm.tr.gg// ( NE EKERSEN ONU BİÇERSİN )

8

Saturday, 3.05.2014, 14:21

Emeğinize sağlık güzel çalışma için teşekkürler

9

Saturday, 3.05.2014, 14:39

emegine saglık Dost,kulanışlı bir tema,güzel paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

Güney K

Profesyonel

  • "Güney K" bir erkek

Mesajlar: 1,387

Kayıt tarihi: Feb 21st 2009

Konum: TEKİRDAĞ

  • Özel mesaj gönder

10

Sunday, 4.05.2014, 10:30

Eline emegine saglık_Guzel calısma olmus :1alkis: _ :1alkis: Paylasım ıcın tesekkurler

  • "TÜRK DALGIC" bir erkek

Mesajlar: 7,472

Kayıt tarihi: Jan 5th 2012

Konum: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Özel mesaj gönder

11

Sunday, 4.05.2014, 16:03

.

PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK

  • "MELTEML" bir kadın

Mesajlar: 3,504

Kayıt tarihi: Feb 8th 2009

Konum: istanbul

  • Özel mesaj gönder

12

Saturday, 10.05.2014, 10:27

emeklerine saglık