Dear visitor, welcome to AllaTurkaa.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
Airties 5443 Port Sorunu
Merhabalar
Arkadaşlar modemim Airties 5443 forumu inceledim aynı model sorunu göremediğimden lütfen yardım istiyorum.
IP sabitleme işini
IP Sabitleme linkine girerek yaptım fakat yönlendirmeyi çözemedim. yardımcı olursanız çok sevinrim (Resimdeki gibi yaptım mapping Kırmızı hala)
Cevap verecek arkadaş yok mu ? Lütfen yardım bekliyorum
Denemediğim yol kalmadı yardım lütfen
Port yönlendirme dogru gibi görünüyor, fakat modemin Firewall bölümündede flatcasta izin vermelisin.
ayrica bilgisayarinda baska bir güvenlik programi (güvenlik duvari, internet security), bulunuyorsa ordada gerekli islemleri yapmalisin.
Aslı hanım cevabınız için tşk ederim.Hayır tüm firewal ayarları vs hepsi de tamam olmasına ragmen malesef açılmadı port.Bende kökten çözdüm olayı.Bugün modemi değiştirdim farklı bir marka aldım portu da açtım.
Mod arkadaşımız konuyu kapatabilir
Sorunu çözmüşünüz ama size maddi olarak biraz pahalıya mal olmuş.
İşlerimden dolayı konuyu ancak yeni görebildim, yoksa size o modemi aldırmadan sorununuzu çözerdim.
Neyse hayırlı olsun diyelim.
Sizden başkaları da belki aynı sorunu yaşayabilir diye, nerede yanlış yaptığınızı izah etmek istiyorum ki... Herkes sizin gibi hemen yeni bir modem almak zorunda kalmasın, masrafa girmesin.
Bizlerle paylaştığınız resimde, ne kadar da dikkatlice inceledim uyguladım deseniz de ufak bir detayı gözden kaçırmışınız onu anladım.

İşaretli alanda ki Protokol Tipi bölümünde TCP & UDP değil sadece UDP seçeneği seçili olmalıydı.
Flatcast biliyorsunuz ki bu (UDP) portu kullanıyor.
Ayni modemden arkadasimin var ayni islemi yapiyorsun ama yapilan islemi modem kayit etmiyor. gerek internet explorer gerekse chrome ile yaptim yinede kaydet dedigin zaman giris yeri geliyor. tekrar giris yapip nat port yönlendirmeden bakiyorsun islem kayit olmamis ayni islemi defalarca yapmama ragmen kayit etmiyor modem. bu durumda ne islem yapilabilir?