You are not logged in.

{yavuzhan}}

Intermediate

  • "{yavuzhan}}" is male
  • "{yavuzhan}}" started this thread

Posts: 293

Date of registration: Jul 24th 2011

Location: GaziAntep

  • 1385138
  • Send private message

1

Friday, September 26th 2014, 12:02am

flatcast,fcp,tema,üzgünüm,{yavuzhan}} :)

{yavuzhan}} has attached the following file:
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

2

Friday, September 26th 2014, 7:11pm

güzel olmus sadece font yazilar bana cok büyük geldi az kücültün emeginize saglik paylasim icin tskler

  • "ZENoBIA" is female

Posts: 27,929

Date of registration: Apr 21st 2011

  • Send private message

3

Friday, September 26th 2014, 7:57pm

Çok güzel bir tema olmuş,ancak butonlara göre fontların oldukça büyük yazılmış,ölçüleri daha küçük olsa butonlarda çok şık durabilirdi.
Ellerine sağlık Yavuzhan,güzel emeğe çok tşk ediyorum..

  • "By_€x" is male

Posts: 5,388

Date of registration: May 18th 2013

Location: TEKİRDAG

  • Send private message

4

Friday, September 26th 2014, 9:24pm

Emegine Yüregine Saglık YAVUZHAN paylaşım Adına Teşekkürlerr..

{yavuzhan}}

Intermediate

  • "{yavuzhan}}" is male
  • "{yavuzhan}}" started this thread

Posts: 293

Date of registration: Jul 24th 2011

Location: GaziAntep

  • 1385138
  • Send private message

5

Saturday, September 27th 2014, 12:40pm

güzel yorumlarınız için tsk ederim arkadaslar güzel paylaşımlara insallah
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

  • "RenksizGazete" is male

Posts: 12,460

Date of registration: May 4th 2012

Location: istanbul

  • 1464528
  • Send private message

6

Saturday, September 27th 2014, 2:01pm

Yavuzhan...Emegine yuregine saglık guzel paylasım icin cok tsk.ler..:)

  • "*CANKIZ*" is female

Posts: 9,281

Date of registration: Oct 15th 2011

  • Send private message

7

Saturday, September 27th 2014, 10:39pm

Elinize emeğinize sağlık paylaşımınız için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

Yoncam

Jüri

  • "Yoncam" is female

Posts: 6,321

Date of registration: May 26th 2012

  • 1503088
  • Send private message

8

Sunday, September 28th 2014, 1:01am

Emek ve paylaşım adına tşkler

Ben İnsanlığı İnsanlardan Öğrendim !!!

Güney K

Professional

  • "Güney K" is male

Posts: 1,387

Date of registration: Feb 21st 2009

Location: TEKİRDAĞ

  • Send private message

9

Sunday, September 28th 2014, 12:27pm

Eline emeğine sağlık
Güzel paylaşımın için teşekkür ederim

10

Sunday, September 28th 2014, 8:53pm

emegine saglık yavuzhan arkadasların dediği gibi butonlar çok büyük,güzel paylasım icin tsk.ederim.
Ben İnsani,İnsanligi Bilenlerden Ögrendim.

11

Monday, September 29th 2014, 8:48am

imzanin dj isimlerinden buyuk olmuş çok önde stil çalişmasi bu resme uymamiş butonlaribu şekilde çift yapcaksaniz gölgelendirme kullansaniz daha hoş olurdu...emeklerinize sağlik
[align=right][img]http://fs2.directupload.net/images/150701/xi52odwe.png[/img][/align]

{yavuzhan}}

Intermediate

  • "{yavuzhan}}" is male
  • "{yavuzhan}}" started this thread

Posts: 293

Date of registration: Jul 24th 2011

Location: GaziAntep

  • 1385138
  • Send private message

12

Monday, September 29th 2014, 7:03pm

imzanin dj isimlerinden buyuk olmuş çok önde stil çalişmasi bu resme uymamiş butonlaribu şekilde çift yapcaksaniz gölgelendirme kullansaniz daha hoş olurdu...emeklerinize sağlik
tsk ederim yorum ve eleştiriniz için ama bazi emek hirsizlarina gönderme diye düsünebilirsiniz hatta imkan olsa dahada büyük yazsam diye düsünmedim degil hani :) hep tebessümle kalın insallah
ADi olup sürüyle olmakdansa ADiL olup tek kalmayi tercih ederim.....

13

Tuesday, September 30th 2014, 2:06am

Emeğinize sağlık yavuzhan ben renk seçimini çok beğendim teşekkürler paylaşım için.
Söylediklerimizden çok,söylemediklerimize pişman oluruz. Dile getirilmemiş düşünce; gidilmemiş yoldur...

  • "süslüü05" is female

Posts: 6,022

Date of registration: Oct 31st 2013

Location: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Send private message

14

Monday, October 27th 2014, 4:42pm

fontları ve butonları çok begendimm, harika olmuş emeklerine sağlık
paylaşım için tskler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::

  • "süslüü05" is female

Posts: 6,022

Date of registration: Oct 31st 2013

Location: NL doğumlu,05 mesken

  • 1316532
  • Send private message

15

Monday, October 27th 2014, 4:42pm

emeklerine sağlık
paylaşım için tskler
::..kalp kırdıktan sonra gelen özür,doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir..::