imzanin dj isimlerinden buyuk olmuş çok önde stil çalişmasi bu resme uymamiş butonlaribu şekilde çift yapcaksaniz gölgelendirme kullansaniz daha hoş olurdu...emeklerinize sağlik
tsk ederim yorum ve eleştiriniz için ama bazi emek hirsizlarina gönderme diye düsünebilirsiniz hatta imkan olsa dahada büyük yazsam diye düsünmedim degil hani

hep tebessümle kalın insallah