You are not logged in.

1

Monday, October 14th 2013, 1:58am

Flatcast FCP Tema [Külkedisi , By Kemal_Atalayy]


Kemal_Atalayy has attached the following file:
  • Külkedisi.fcp (274 Byte - 287 times downloaded - latest: Jun 14th 2026, 3:15pm)

  • "DALGIC" is male

Posts: 7,472

Date of registration: Jan 5th 2012

Location: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Send private message

2

Monday, October 14th 2013, 2:04am

.

abi ELine EMEĞİNE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM abi operi evim şahanenin perisimi söyede bana da gelsin evi ve külüstür arabayı yenilesin :)

3

Monday, October 14th 2013, 2:06am

abi ELine EMEĞİNE NURUNUZA SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
abi operi evim şahanenin perisimi söyede bana da gelsin evi ve külüstür arabayı yenilesin :)

Yorum için tşk'ler ...DALGIC....

O benim perim , tavsiyem uzak durman :asla


  • "DALGIC" is male

Posts: 7,472

Date of registration: Jan 5th 2012

Location: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Send private message

4

Monday, October 14th 2013, 2:13am

.

daha iyi ya abi torpil yapsın işte :)

5

Monday, October 14th 2013, 2:14am

Nur'un uykusu kaçmış , önce ona gidecek uyutmak için sihir yapacak ..
sonrada sana gelir evi arabayı yeniler artık ..


  • "NUR_CAGDAS..." is female

Posts: 3,026

Date of registration: Aug 24th 2013

  • Send private message

6

Monday, October 14th 2013, 2:17am

Emegine sağlık.. :thumbsup:

  • "DALGIC" is male

Posts: 7,472

Date of registration: Jan 5th 2012

Location: TC☆ EFELER & Efekentli

  • Send private message

7

Monday, October 14th 2013, 2:17am

.

çok sevindim abi :)

8

Monday, October 14th 2013, 2:18am

Emegine sağlık.. :thumbsup:

Yorum için tşk'ler ..Nur...

(Periyi gönderdim sihir yapacak , Hadi git uyumayı dene artık )
:haha:

9

Monday, October 14th 2013, 2:21am

emeginize saglık..kemal atalay
Kendini çok zorlama, en güzel şeyler onları en az beklediğinde olur.

10

Monday, October 14th 2013, 2:23am

emeginize saglık..kemal atalay

Yorum için tşk'ler ....zehra.aktürk....

Zehra hanım , düzeltmeden önceki yorumunuzda ne demek istediniz ANLAMADIM??????

*külkedisi*

Professional

  • "*külkedisi*" is female

Posts: 609

Date of registration: Dec 11th 2011

  • Send private message

11

Monday, October 14th 2013, 2:41am

Elinize emeğinize sağlık :1alkis:
http://gonul-limanim.blogspot.com.tr/

12

Monday, October 14th 2013, 2:45am

Elinize emeğinize sağlık :1alkis:

Yorum için tşk'ler ....külkedisi ...

seda_aslan

Professional

  • "seda_aslan" is female

Posts: 1,921

Date of registration: Sep 3rd 2013

Location: kocaeli

  • Send private message

13

Monday, October 14th 2013, 10:26am

ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK KEMAL.... GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ .... :1alkis: :nazar:

HER EVE LAZIM BÖYLE BİR PERİİ... :kgöz:
....!

  • "bulent-06" is male

Posts: 4,674

Date of registration: Jun 15th 2013

Location: polatlı

  • Send private message

14

Monday, October 14th 2013, 2:26pm

elinize emeginize saglık paylaşım adıan tskler.

  • "*CANKIZ*" is female

Posts: 9,281

Date of registration: Oct 15th 2011

  • Send private message

15

Monday, October 14th 2013, 5:37pm

Elinize emeğinize sağlık güzel paylaşımınız için teşekkürler...
'' Söz Vardır Asalet Dolu , Söz Vardır Rezillik Diz Boyu...''

  • "harbi kız" is female

Posts: 5,572

Date of registration: Jul 10th 2013

  • Send private message

16

Monday, October 14th 2013, 6:00pm

KEMAL BEY GENE SÜPERSİNİZ Elinize emeğinize sağlık güzel paylaşımınız için teşekkürler. :1alkis: :1alkis: :1alkis:
Hayat kısa Kalp kırmaya Degmez

ADANALI*

Professional

  • "ADANALI*" is male

Posts: 2,030

Date of registration: Mar 3rd 2010

Location: Adana

  • 1429785
  • Send private message

17

Monday, October 14th 2013, 9:12pm

Ellerinize emeklerinize sağlık Paylaşım için Teşekkürler
https://www.flatkolik.net

18

Monday, October 14th 2013, 10:24pm

seda_aslan
bulent-06
*CANKIZ*
harbi kız
ADANALI*

Yorum ve beğeniler için teşekkürler arkadaşlar...


:sapka:

19

Monday, October 14th 2013, 10:43pm

Emekleriniz icin Tesekkür ederim... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
her bir calismaniz icin ayri ayri Tesekkür ederim....

20

Monday, October 14th 2013, 10:48pm

Emekleriniz icin Tesekkür ederim... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
her bir calismaniz icin ayri ayri Tesekkür ederim....


Yorum için ben tşk ederim....Meliscanan....
:ck: :sapka: