Dear visitor, welcome to AllaTurkaa.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
Bu Sizce Kim?????
BILEN KISI DEVAMI KOYAR VE BU SIZCE KIM DEVAM EDER INS
)
acepp hadisemi

)
ay yüzlüm yok degil ben yazamam bildim icin
ben degilim kesin

)
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
Petek dincöz olabilirmi ...
kim o rosee cabuk söyle
[align=center] [img]http://img704.imageshack.us/img704/241/56870091.png[/img]
[/align]
angelina jolie...
ben sorcem galiba şimdi...kendü ellerümle boyadım hatunun yüzünü

aşkın diyokii ninja gibi olmuşş
oyy sabah sabah koptumm
sana yine öpücük yollucakmışda msn acılmıyooo hahahaaaaaaaaa
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
hahahaha
banamı benzettü ah canum

aşkıma söle ben daha güselim bu hatundan

hahaha
sabah sabah benide güldürdü saolsun aşkım benim ya...hahaha
hemen açsın bekliom öpücükünü

haha
haha bu kim be eyloo

acuk belirgin yapta anliyak
€nGonG€
Çok Sevildiğimiz İçinmi Beğeniliyoruz !!
Yoksa
Çok Beğenildiğimiz İçinmi Seviliyoruz !!
İşte Bunu Bilemiyoruz..!
he yaa dogru diyor engo
az belli et
))
tekrar şimdi o resmi bulup boyayamam ben size ipucu virem oluymu 
türkiyenin popiler hatunlarındandır bidenede kızı var...
yiter bu kadar ipucu

HÜLYA AVŞAR
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
konuya son yazanda gördüm seni dedim şimdi bu kesin resmin bile orjinalini getürmüştür...pehh bişeyide bilme BDK bea 
ay yine eylemce yazdım pardon sayın blackline bir kerede bilmeyiniz çok rica ediceğim 
bekliyoruz sorun bakalım çok saygı değer blackline bey

GÖZLERİ ÇOK GÜZELDİ KAPATAMADIM
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
HAHAHAHAHAH
ne anlamı kaldı diecem ama ben zati tanımıom kapatsanda açsanda tanımıom
hahahhaa gerçektende bu kim
bende tanıyamadım hee
kapatmadan bilemedik bide kapasa
bi asır arıcaktık herhal

)
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .
hahaha aynenn
yabancı kesün yoksa tanurdum ben
bi dk bunun bakışları yalnız eyvah babamda oynayan kıs vardı yıldız asyalı idi galiba...ona benziyi o deil dimü blek
This post has been edited 1 times, last edit by "melye" (Mar 11th 2011, 12:58pm)