You are not logged in.

Dear visitor, welcome to AllaTurkaa. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

KARDELEN_NL

Professional

  • "KARDELEN_NL" is female
  • "KARDELEN_NL" started this thread

Posts: 2,160

Date of registration: Dec 29th 2009

Location: hollanda

  • Send private message

1

Wednesday, June 30th 2010, 8:05pm

nice senelere usta_37


01-07- usta_37 dogum gunun kutlu olsun...saglik mutluluk kader den uzak nice huzurlu senelere erismen dilegiyle...... forum daki arkadaslari yarin aksam partimize bekliyoruz herkes davetlidir...

2

Wednesday, June 30th 2010, 8:12pm



nice nice senelere usta_37 sevdiklerinizle birlikte..doğum gününüz kutlu olsun..
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]

  • "****ONUR*****" is male

Posts: 4,103

Date of registration: Jul 14th 2009

Location: DENİZLİ

  • Send private message

3

Wednesday, June 30th 2010, 8:43pm

nıce mutlu huzurlu senelere usta. dogum gunun kutlu olsun

CERRAHLARİN DEGİSTİREMEYECEGİ TEK ŞEY GÖZLERDİR

cicidici

Master

  • "cicidici" is female

Posts: 3,277

Date of registration: Feb 24th 2010

Location: ciciler ülkesi :))))

  • Send private message

4

Wednesday, June 30th 2010, 8:54pm

Doğum Gününüz Kutlu olsun usta_37...Ailenizle ve sevdiklerinizle nice mutlu, huzurlu ve sağlık dolu günler dilerim...:)


usta_37

Jüri

  • "usta_37" is male

Posts: 2,497

Date of registration: Jul 18th 2008

Location: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Send private message

5

Wednesday, June 30th 2010, 9:07pm

KARDELEN_NL
*-*ASİKARDELEN*-*
****ONUR*****
cicidici
Arkadaşlarım,tşk ederim güzel temennileriniz icin sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

6

Wednesday, June 30th 2010, 9:21pm

nice senelere usta huzurlu mutlu uzun ömürler dilerim..
Saygım adabımı aştı bu gece.

usta_37

Jüri

  • "usta_37" is male

Posts: 2,497

Date of registration: Jul 18th 2008

Location: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Send private message

7

Wednesday, June 30th 2010, 9:23pm

guneydeniz
tşk ederim ,güzel temenninize sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

8

Wednesday, June 30th 2010, 9:23pm

sevdiklerinle mutlu ve sağlıklı senler dilerim usta_37
http://www.ruyaselifm.blogcu.com/

  • "(Masum)" is female

Posts: 13,379

Date of registration: Jan 31st 2008

Location: AllaTurkaa

  • 1366852
  • Send private message

9

Wednesday, June 30th 2010, 9:33pm

Dogum gunun kutlu olsun Usta,
kisa surede tanidigim guzel dostlardan birisisiniz,
sizi tanimak gercekten bir onurdur benim icin, iyiki dogdunuz iyiki varsiniz
Sevdiklerinizle saglikli bir yasam diliyorum..

Cogalirsin ×
Artarsin +
Bölünürsün ÷
Eksilirsin -
Sonra BEN kalirsin...

10

Wednesday, June 30th 2010, 10:08pm

dogum günün kutlu olsum abim ncie saglik dolu vede neseli yillara insallah..
WWW.Flatcast-Terapi.com

  • "Beyaz_Gelıncık" is female

Posts: 6,871

Date of registration: Dec 23rd 2009

  • Send private message

11

Wednesday, June 30th 2010, 10:10pm

Nice mutlu yıllara Usta 37 , sevdıklerınızle saglıklı mutlu uzun bır yasam dılerım
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]


[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]

usta_37

Jüri

  • "usta_37" is male

Posts: 2,497

Date of registration: Jul 18th 2008

Location: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Send private message

12

Wednesday, June 30th 2010, 10:57pm

night27
(Masum) (bir mukavele,o sizin yüreginizin güzelligi,tşk ederim,benim içinde onur sizleri tanımak..)
AlaKaa
Beyaz_Gelıncık
tşk ederim güzel temenninize sagolun..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

13

Wednesday, June 30th 2010, 11:05pm




Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum Emicem:):):) . Bu yüzdendir ki böyle kısa bir söz söylüyorum. Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim Emicem ! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle...

usta_37

Jüri

  • "usta_37" is male

Posts: 2,497

Date of registration: Jul 18th 2008

Location: İSTANBUL/TÜRKİYE

  • Send private message

14

Wednesday, June 30th 2010, 11:21pm

tşkler özgür,güzel temenninden dolayi..
[align=center][img]http://i814.photobucket.com/albums/zz62/usta_37/uSTa_37ank.jpg[/img][/align]

15

Thursday, July 1st 2010, 12:54am





nice uzun yillara abisi,allah sevdiklerinle huzurlu bir omur dilerim
iyi olmak istiyorsan.once kotu olduguna inan:):)
[url]http://www.ruyaselifm.blogcu.com/[/url]



_*YAGMUR*_

Professional

  • "_*YAGMUR*_" is female

Posts: 2,413

Date of registration: Dec 7th 2009

Location: BELGIUM

  • Send private message

16

Thursday, July 1st 2010, 7:28pm

dogum gununuz kutlu olsun usta 37 ALLAH uzun omurler versin saglik huzur nese icinde sevdikleirnizle birlikte nice senelere..

Posts: 4,084

Date of registration: Apr 13th 2010

Location: "TÜRKİYE"

  • Send private message

17

Thursday, July 1st 2010, 8:04pm

Aaaa yeğenimle aynı günsün :) Aşağı yukarı burcundan fikir yürütebilirim ;)
Arkadaşım yeni yaşında sağlıklı,mutlu,sevdiklerin ve sevenlerinle,
Herşeyin gönlünce olması dileklerimle ^^
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....

18

Thursday, July 1st 2010, 8:22pm

Usta_37
sağlık ve sıhhat içinde nice mutlu ve huzurlu seneler dilerim.
SİGARA PİŞMANLIKTIR.

melye

Moderator

  • "melye" is female

Posts: 23,427

Date of registration: Feb 6th 2010

Location: ...HiÇ...

  • 990289
  • Send private message

19

Thursday, July 1st 2010, 8:32pm

doğum günün kutlu olsun usta...masum bebişimin dediği gibi kısa sürede tanınan çok değerli dostlardansınız...
nice yaşları sevdiklerinizle kutlamanızı dilerim...


bu arada şu üstteki blek i pastadan uzak tutun bence :P

dj.ruzgar78

Intermediate

Posts: 359

Date of registration: Jan 7th 2010

Location: karabük

  • Send private message

20

Thursday, July 1st 2010, 8:43pm

Usta_37

KANKİM YENİ YAŞIN SANA VE AILENE HUZUR SAGLIK VE MUTLULUK GETIRMESI DILEGIMLE IYIKI VARSIN NİCE YILALRA USTAM