Dear visitor, welcome to AllaTurkaa.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
Müjde !
Evde kalmış kızlar müjde ! Adınızı,yaşınızı,kilonuzu,boyunuzu yazıp 5353 e gönderin turşunuzu biz kuralım :
GÖRECEK GÜNLER VAR DAHA,ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA....
hahahaaaaaaaaaa süperdi abim tşkler
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم .

)))))) bende gönül ablam gibin düşünüyorum sankim
[align=center][img]http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2//65/400/65400787_1287287059_d9320161b71d860a400240cd1f35d9a3.gif[/img][/align]
cok guzeldı abımm,
[align=center]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1152/1152970d6l03kh6be.gif[/img]
[color=#0000ff][b][color=#000000]Kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile, Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile belli olur[/color].[/b][/color]
kilo olayı iyi düşünülmüş tebrikler
SİGARA PİŞMANLIKTIR.
kilo olayı iyi düşünülmüş tebrikler
püü sana
evde kalmayı sefiom ben abim...o yüzden üstüme alınmadım
HEY ALLAHIM YAAAA ALLAH DA SENİ GÜLDÜRSÜN BENDE DİOM OKUMADAN BU TURŞU NE

))))